Skupoceni Ferrari Enzo najviše je oštećen sa prednje strane
Ferrarijev supersportski automobil nastradao je nakon sudara pri velikoj brzini na nemačkom auto-putu. Poznat je samo delimičan izveštaj o nesreći, objavljen u Halo Minhenu, u kome se navodi da se Ferrari u utorak kasno ujutru kretao deonicom autoputa A99.
Oko 11.20 časova vozač je izgubio kontrolu i skliznuo u zaštitnu ogradu. Krhotine od udesa razbacane su čak 200 metara naokolo, što ukazuje da je vozio velikom brzinom.
A svi se pitaju koju je brzinu razvio, kad je šteta ovolikih razmera.
Ferrari je navodno izazvao veliku štetu na još jednom vozilu, čiji su putnici povređeni. U nesreći su povređene ukupno tri osobe, a jedna je hospitalizovana. Još nije poznato u kom se vozilu nalazila hospitalizovana osoba, kao ni stepen povreda.
Takođe je nejasno ko je vozio Ferrari. Stanje vozila je teško utvrditi pošto je većina prednjeg dela otkinuta.
Uobičajeno je da se klasični superautomobili obnavljaju nakon ozbiljnih sudara, zbog njihove visoke vrednosti. Međutim, to može zavisiti od stanja njegove "šasije", koja je napravljena od teško saćastog aluminijuma i karbonskih vlakana, što je još gora vest jer je te delove nemoguće "zakrpiti".
Ferrari Enzo za pogon koristi atmosferski, centralno postavljeni 6.0 V12 koji razvija 660 KS (485 kW) i 657 Nm. Snaga se prenosi na zadnje točkove preko "F1" automatizovanog manuelnog menjača.
Auto ubrzava iz mesta do stotke za 3,1 sekundu i dostiže maksimalnu brzinu od 355 km/h.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.