Snimljen u ASMR stilu, ovaj snimak naglašava prednosti opcionog prigušivača koji pravi Subaru Tecnica International
Krajem maja, Toyota je održala zajedničku konferenciju sa Subaruom i Mazdom o naporima za proizvodnju "čistijih" motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Toyota razvija kompaktnije četvorocilindrične pogone, Subaru menja bokser, dok Mazda teži rotacionom motoru koji proširuje domet. Novi. i prilično neočekivani video. pokazuje sve čvršću vezu između ovih japanskih brendova.
Tročasovni video koji je objavio list "Toyota Times" ima zadatak da gledaocima dočara "notu" koju Subaru motori daju prilikom rada. Konkretno, u pitanju je 1,8-litarski motor sa turbopunjačem koji ide u automobil Levorg Layback (STI verzija). Ako vam ime ne zvuči poznato - u pitanju je Impreza karavan koji se prodaje na određenim tržištima.
Podsetimo samo još i da Toyota ima udeo vlasništva od oko 20% u Subaruu.
Snimljen u ASMR stilu, ovaj snimak naglašava prednosti opcionog prigušivača koji pravi Subaru Tecnica International, a jedan od inžinjera iz Subarua kaže da strogi propisi "prigušuju savremene motore".
"Današnji propisi primoravaju nas da učinimo da fabrički modeli budu što je moguće tiši", naveo je Nobujoši Takašima za "Toyota Times".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.