Najveću Pandu ikada trebalo bi da vidimo na evropskim putevima sredinom 2025. godine
Nova Fiat Grande Panda, koja će se praviti u Srbiji, dobija pojačanje u vidu Giga Pande - SUV-a izdužene karoserije koji će ponuditi unutrašnji prostor za čak sedam putnika.
Zastarela paleta Fiatovih modela uskoro će doživeti jednu od najambicioznijih revolucija u svojoj istoriji. Brend iz Torina već je predstavio jedan od najvažnijih modela u svom katalogu, novu Grande Pandu, a drugom varijantom karoserije koja je danas poznata kao Giga Panda.
Očekuju se manje izmene na aktuelnoj Grande Pandi, a sedmorosed se na evropskim putevima očekuje sredinom iduće godine.
Budući da Stellantis na istoj platformi namerava da "štanca" male SUV-ove sa sedam sedišta, Giga Panda kopira bočni dizajn novog Citroena C3 Aircross ili Opel Frontere, ali odiše "avangardnijim" stilom i spreda i pozadi, privlačeći pažnju modernim farovima integrisanim u potpuno zatvorenu rešetku.
Najveća Panda u istoriji ovog modela, koji postoji već 44 godine, biće dugačka nešto manje od 4,20 metara, ali će unutra biti mesta za konfiguracije sa pet i sa sedam sedišta, što je čini najprikladnijom za porodicu.
Kapacitet prtljaga iznosiće više od 500 litara, a dolaziće sa kompletnom opremom u kojoj će digitalizacija i povezanost biti u prvom planu.
Giga Panda će biti predstavljena 2025. godine, do sledećeg proljeća, a nadamo se da ćemo tada znati i njeno pravo ime.
Italijanski brend mogao bi iznenaditi imenom Multipla, koje je poznato od ranije i vezano za veliki unutrašnji prostor kojim se hvalio stari minivan, iako bi se moglo koristiti i kao dodatno ime uz zadržavanje naziva Panda.
Fiat je, pre par meseci, objavio pikselizovane tizer fotografije Giga Pande. Pogledajte ih u galeriji koja sledi.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.