Automobil je minimalno uži i niži od prethodnika.
Škodin najveći SUV dočekao je drugu generaciju. Češki proizvođač objavio je zvanične fotografije i tehničke detalje novog modela koji će se pojaviti na tržištu početkom sledeće godine.
Dizajn bi se mogao nazvati varijacijom na temu prethodnog modela, ali sa dosta modernizovanih detalja. I dalje postoje podeljeni farovi, bočna silueta je sada izduženija, a modernizovana su i stop svetla koja su sada povezana tankom LED trakom.
Sve u svemu, kada je reč o dizajnu, Škoda je očigledno igrala na sigurno jer je reč o jednom od najvažnijih modela brenda, koji je do sada prodat u više od 800.000 primeraka.
Novi Kodiaq je "razvučen" na 4.758 mm (+61 mm u odnosu na prethodnika), dok je međuosovinsko rastojanje ostalo isto (2.971 mm). Automobil je minimalno uži i niži od prethodnika.
Što se tehnologije tiče, svi poznati sistemi aktivne sigurnosti su tu, a nova su i LED Matrix svetla sa 50 odsto više svetlosnih elemenata u poređenju sa odlazećim modelom.
U unutrašnjosti, velika novost je pomeranje ručice menjača na stub upravljača (sve verzije su sa automatskim menjačem). Menjač je automatski sedmostepeni.
Multimedijalni sistem je dostupan u veličinama od 10 ili 13 inča, u zavisnosti od paketa opreme. Ispod velikog ekrana se nalaze funkcijska dugmad koja se mogu konfigurisati za podešavanje funkcija klima-uređaja, audio-sistema, grejanja i hlađenja sedišta...
Praktičnost je bez premca u ovom segmentu, a tu je i prtljažnik od 910 litara, što je 75 litara više nego ranije. Ako izaberete model sa sedam sedišta, zapremina prtljažnika se smanjuje na sasvim solodnih 340 litara iza trećeg reda.
Od motora, ima ponešto za svakoga – sve počinje sa 1.5 TSI koji koristi "laku" hibridnu tehnologiju i ima 150 KS, kao i tehnologiju za deaktivaciju dva cilindra pri manjim opterećenjima. Veći 2.0 TSI ima 204 KS i dolazi sa pogonom na sve točkove, dok se 1.5 TSI nudi samo sa pogonom na prednje točkove.
Oni koji i dalje žele dizel motor mogu se opredeliti za 2.0 TDI sa 150 KS i prednjim pogonom ili sa193 KS i pogonom na sva 4 točka. Na kraju, tu je i plug-in hibrid sa pogonom na prednje točkove i 204 KS, koji samo na električni pogon može da se vozi i do 100 km.
Baterija se može puniti na punjačima naizmenične struje snage do 11 kWh, a na jednosmernim do 50 kWh.
Više informacija o novom Kodiaqu i podatke o cenama znaćemo uoči dolaska ovog modela na tržište, koji je zakazan za početak 2024. godine.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.