Nadogradnje imaju standardizovane cene u celoj zemlji, a kupci mogu da plati paušalni iznos ili da plaćaju ove funkcije putem mesečne pretplate
Toyota je nedavno objavila da uvodi uslugu nadogradnje novih automobila. Program nadogradnje deo je projekta Kinto Factory i omogućuje naknadnu ugradnju sigurnosnih uređaja i funkcija koje prethodno nisu bile dostupne na automobilu.
Japanska kompanija počinje da proizvodi automobile sa namerom nadogradnje hardvera dugo nakon prodaje, a sve počinje mnogo pre nego što automobil krene u prodaju, prenosi CarBuzz.
Za sada je usluga dostupna samo u Japanu i to samo na modelu Prius, ali Toyota obećava da će proširiti svoj izbor za nadogradnju i na druge modele "kako bi kupci mogli da nastave sa vožnjom svojih voljenih automobila još mnogo godina".
Nadogradnje imaju standardizovane cene u celoj zemlji, a kupci mogu da plati paušalni iznos ili da plaćaju ove funkcije putem mesečne pretplate.
Ovo je nov pristup, ali ima sličnosti sa postojećim nadogradnjama koje je BMW promovisao kao ideju prodaje automobila sa punom opremom, a zatim bi kupac otključavao razne opcije naknadnom kupovinom ili pretplatom, prenosi Nova S.
Proizvođači smatraju da će to pojednostaviti proizvodnju, smanjiti troškove i osigurati dugoročnu vrednost automobila. Toyotina ideja je slična, ali hardver nije na automobilu dok to kupac ne zatraži. Ovaj program još nije u ponudi u SAD-u ili Evropi.
Toyota se dugo suzdržavala od električnih vozila, a sada se ponovno protivi standardnoj poslovnoj praksi, podstičući kupce da zadrže svoje automobile što je duže moguće, umesto da predlaže tim vernim kupcima da ih zamene prvom prilikom.
Na taj način veruju da će se i dugoročno smanjiti Toyotin ukupni ugljenični otisak.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.