Najmanji GTI nije imao brojnu konkurenciju, pa je samim time stekao poseban status
Doba klasičnih sportaša je iza nas, pa tako u penziju odlazi i jedan GTI.
Legendarno ime, osim Golfa i Pola, nosi i maleni up!, koji je GTI model dobio još 2016. godine. Ušminkan u skladu s troslovnom oznakom koja redovno donosi atraktivne detalje izvana, ali i dekoraciju poput kariranih sedišta iznutra, dobio je nešto skromniji motor.
Njegov 1.0 TSI daje 116 KS i 200 Nm, što je dovoljno za sprint do stotke u 8.8 sekundi uz respektabilnih 193 km/h maksimalaca.
Vest o ukidanju ponude za up! GTI dolazi netom nakon informacije kako je model povučen s britanskog tržišta. Volkswagenov portparol je potom za holandsko izdanje magazina Top Gear potvrdio kako se dotični model više ne može naručiti.
Zbog njegovih karakteristika mnogi su ovaj automobil doživljavali duhovnim naslednikom prvog Golfa I GTI. Masom, snagom, pa i performansama mu je vrlo blizak, dok je estetski gotovo nemoguće naći poveznicu, prenosi Index.hr.
Volkswagenov najmanji GTI nije imao brojnu konkurenciju, pa je samim time stekao poseban status. Ipak, nedovoljan da bi ostao u postavi. Uostalom, sami up! vrlo verovatno neće dobiti naslednika, već će njegovo mesto ispuniti električni ID.1 ili ID.2.
Tu loše vesti ne staju jer je vrlo izgledno da ista sudbina čeka i veći Polo GTI. Kao što je prvi čovek Volkswagena Tomas Šafer istaknuo, uvođenje Euro 7 norme učiniće male automobile preskupim. Primera radi, subkompakti bi mogli poskupeti između 3000 i 5000 evra.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.