Inženjeri su razvili fizičku upravljačku jedinicu koja se magnetno učvršćuje na ekran
Ideja većine proizvođača je da izbace dugmiće i smanje troškove, ali vozačima to predstavlja velike probleme jer je, na primer, do funkcija klima uređaja teško doći.
Već je i Euro NCAP najavio da će sankcionisati proizvođače koji će preterivati sa digitalizacijom kabine.
Proizvođačima je mnogo jeftinije da stvore liniju koda nego da naprave stotine hiljada dugmića koji komplikuju proizvodnu traku. Zbog toga se fizički dugmići uglavnom izbacuju, mada će proizvođači automobila reći da je to zbog modernizacije.
Sada je Xiaomi smislio praktično rešenje za svoj SU7, kojim bi svi mogli da budu zadovoljni.
Tokom zvaničnog predstavljanja, videla se digitalna kabina koja je izazvala sumnje mnogih korisnika jer nudi sve integrisane sisteme na velikom središnjem ekranu od 16,1 inča. Posle prvih kritika, u Kini su to primetili i predstavili novo rešenje.
Inženjeri su razvili fizičku upravljačku jedinicu koja se magnetno učvršćuje na ekran. Putem ovog niza dugmića, može se kontrolisati većina uobičajenih funkcija automobila.
Priključak se može kupiti kao opcija i na korisnicima je da ga integrišu ako žele.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.