U kompaniji Google kažu da su već preduzeli mere u svrhu uklanjanju ovih problema
Nedavno istraživanje pokazalo je da internet pretraživači gube bitku protiv SEO spama.
Istraživači su tokom godinu dana pratili Google, Bing i DuckDuckGo putem upita za recenzije 7.392 proizvoda.
Fokus je bio na recenzijama zbog procene da su one posebno osetljive na "kreativne" marketinške zahvate u vezi sa optimizacijom internet pretraživača.
Otkrili su da postoji "snažna korelacija između rangiranja internet pretraživača i affiliate marketinga", kao i "trend prema pojednostavljenom, repetitivnom sadržaju, koji je moguće delo veštačke inteligencije".
Izgleda da će se situacija zbog napretka u razvoju generativne veštačke inteligencije u dogledno vreme pogoršati.
U kompaniji Google kažu da su već preduzeli mere u svrhu uklanjanju ovih problema.
Iza istraživanja stoje Univerzitet u Lajpcigu, Univerzitet Bauhaus Weimar i Center for Scalable Data Analytics and Artificial Intelligence.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.