Moraćete da gledate šta ne želite: Jutjub ima novu kampanju - neće vam se dopasti

Preduzete su mere na globalnom nivou koje treba da ubede korisnike da, između ostalog, kupe i premijum pretplatu

01.11.2023. 14:12
  • Podeli:
jutjub, jutub, youtube - foto pixabay com (1)-65424009e8477.webp Foto: Pixabay

Kalifornijska platforma Jutjub, koja je u vlasništvu Gugla, započela je globalnu kampanju protiv korišćenja blokatora reklama tako što korisnicima prikazuje upozorenje o kršenju uslova korišćenja usluga.

U nekim slučajevima Jutjub sprečava korisnike da gledaju više video snimaka ako ne isključe blokiranje reklama, prenosi Teh kranč.

Kompanija iz San Bruna je potvrdila da je preduzela mere na globalnom nivou koje treba da korisnike ubede da dozvole reklame ili kupe pretplatu na Jutjub premium.

Jutjub je prošle godine saopštio da 80 miliona korisnika plaća za usluge ove platforme, a Gugl eksperimentiše sa opcijama koje bi mogle da dodatno podignu ovaj broj. Jedna od njih je plaćanje za gledanje video zapisa u visokoj 4K rezoluciji.

Pored toga, korisnici koji ne plaćaju za sadržaj sada moraju da gledaju duže reklame koje ne mogu da se preskoče.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()