Ovo će vas smoriti: YouTube sve više povećava broj reklama po videu

Pre nedelju dana, nekolicina korisnika se žalila na 8 do čak 11 uzastopnih oglasa koji se ne mogu preskočiti različitog trajanja koji prethode ili prekidaju video

20.09.2022. 15:13
  • Podeli:
youtube-anadolija.jpg

YouTube je svakako najpopularniji servis za strimovanje video snimaka na svetu. Kreatori sadržaja dobijaju naknadu za preglede, jer svako ko ne plaća YouTube Premium pretplatu mora da gleda reklame. A od njih YouTube zarađuje, i tako u krug…

U poslednje vreme, međutim, korisnici širom sveta su počeli da se žale na povećani broj uzastopnih reklama koji se sa 5, popeo na 8, da bi kod nekih stigao i do 11 – i to čak pre početka prikazivanja videa. Naravno, reč je o reklamama koje nije moguće preskočiti.

YouTube reklame su uvek bile kratke, dok su one duže imale opciju da mogu da se preskoče nakon pet sekundi i nisu se pojavljivale toliko često.

A tu su i tzv. video oglasi, u sredini dužih snimaka, koji se prikazuju samo ukoliko kreatori sadržaja to dozvole, piše Benchmark. Neke pauze tog tipa traju samo po nekoliko sekundi, ali reklame koje imaju mogućnost da se preskoče mogu da traju po nekoliko minuta.

Međutim, od početka ove godine primećeno je da YouTube prikazuje sve veći broj reklama pre nego što video snimci počnu da se emituju.

Na Reddit platformi ima nekoliko tema u kojima ljudi širom sveta prijavljuju da je YouTube imao do tri oglasa od 15 sekundi koja se ne mogu preskočiti, koji su se prikazivali u pauzama. U januaru se dužina tih oglasa povećala na 20 sekundi, dok su u martu korisnici počeli da prijavljuju po tri uzastopna oglasa od 15 sekundi, bez opcije preskakanja.

Pre nedelju dana, nekolicina korisnika se žalila na 8 do čak 11 uzastopnih oglasa koji se ne mogu preskočiti različitog trajanja koji prethode ili prekidaju video. S druge strane, većina tvih oglasa ne traje previše dugo.

YouTube je potvrdio da takve stvari mogu da se dese i da su u pitanju tzv. "bumper" oglasi, od kojih svaki traje po 6 sekundi. Korisnicima sugerišu da koriste alatku za povratne informacije u aplikaciji kako bi prijavili ovakve stvari.

Ipak, i pored te mogućnosti, ono što mnoge brine je da li je ovo početak kraja YouTube servisa kakvog poznajemo, ili samo vrlo agresivan pokušaj da se privuče što veći broj novih korisnika YouTube Premium pretplate.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()