U Evropskoj organizaciji potrošača smatraju da oglašavanje kripto valuta na društvenim mrežama, preko influensera i klasičnih reklama, izlaže potrošače potencijalno velikoj šteti
Evropska organizacija potrošača (BEUC) podnela je pritužbu Evropskoj komisiji (EK) protiv platformi Instagram, YouTube, TikTok i Twitter zbog navodnih obmana prilikom promocije kripto valuta.
U pritužbi se navodi da takvo oglašavanje kripto valuta na pomenutim platformama, preko influensera i klasičnih reklama, izlaže potrošače potencijalno velikoj šteti, kao što je gubitak značajne svote novca, prenosi Rojters.
BEUC je pozvao evropsku mrežu za zaštitu potrošača (CPC Network) da od pomenutih platformi traži strožu kontrolu reklame i spreči influensere da obmanjuju potrošače.
"Kripto valute će uskoro biti regulisane novim zakonom, ali on se ne odnosi na kompanije koje vode društvene platforme i profitiraju od reklame kripto valuta, na štetu potrošača", saopštila je generalna direktorka BEUC-a Monik Gojen.
Prema njenim rečima, BEUC želi da pomenute platforme zaštite potrošače od "kripto prevara i lažnih obećanja".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.