Najnoviji izveštaj i rang lista svetski najvrednijih tehnoloških kompanija pokazuju da se Apple vratio na prvo mesto liste najvrednijih tehnoloških brendova na svetu
Konsultantska kompanija za vrednovanje brendova, Brand Finance, objavila je najnoviju rang listu “Top 100 najvrednijih globalnih tehnoloških brendova za 2024.” Apple je uspešno povratio prvo mesto nakon što ga je prošle godine pretekao Amazon.
Na ovogodišnjoj listi, Apple je ponovo na vrhu najvrednijih tehnoloških brendova na svetu, dok su Microsoft i Google zauzeli drugo i treće mesto. Amazon je pao sa prve na četvrtu poziciju. TikTok se popeo na peto mesto, pretekavši Samsung, koji je skliznuo na šesto. U poređenju sa prošlogodišnjom listom, prvih pet mesta je doživelo značajne promene, pri čemu je jedino Google zadržao svoju treću poziciju.
Pored toga, Huawei-jev rang nastavlja da opada. Ove godine je zvanično ispao iz top 10. TikTok je jedini kineski brend koji i dalje zauzima mesto među prvih 10.
Što se tiče tajvanskih brendova, TSMC je zauzeo 19. mesto; ASE je na 96. poziciji, a MediaTek na 100. Prema zvaničnoj prezentaciji Brand Finance-a, ova organizacija svake godine procenjuje 5.000 poznatih brendova i objavljuje više od 100 izveštaja za rangiranje brendova iz svih industrija i zemalja (regija), prenosi Benchmark.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.