U prvih 500 najvrednijih brendova se nalaze 193 američka brenda
Najvredniji svetski brend je drugu godinu zaredom Epl pošto je njegova vrednost prošle godine porasla za 11 odsto na 547,5 milijardi dolara, pokazalo je danas objavljena studija "Brand Finance Global 500".
Drugo mesto na rang listi ponovo je zauzeo brend Majkrosoft čija je vrednost porasla za 35 odsto na 461,1 milijardu dolara, treće mesto je pripalo Guglu uz porast od 24 odsto na 413 milijardi dolara, a četvrto Amazonu uz rast od 15 odsto na 356,4 milijarde dolara.
Brend Volmart je napredovao sa šestog na peto mesto, a njegova vrednost je skočila za 42 odsto na 137,2 milijarde dolara.
U prvih deset najskupljih brendova je i Samsung čija se vrednost procenjuje na 110,6 milijardi dolara, Tiktok 105,8 milijardi dolara, Fejsbuk 91,5 milijardi dolara, Envidija (Nvidia) 87,9 milijardi dolara i Državna mrežna korporacija Kine (SGCC) 85,6 milijardi dolara.
Dojče telekom je prepoznat kao najskuplji brend u Evropi i zauzima 11. mesto u ukupnom rangiranju, a njegova vrednost je porasla za 16 odsto na 85,3 milijarde dolara.
U prvih 500 najvrednijih brendova se nalaze 193 američka brenda koja čine više od polovine ukupne vrednost cele liste. Kina je na rang listi zastupljena sa 69 brendova, a Nemačka sa 27.
Ukupna vrednost 500 najvrednijih svetskih brendova porasla je za 10 odsto u protekloj godini na skoro 9,5 biliona dolara, dodaje se u izveštaju na veb stranici organizacije.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.