Cilj će biti da oprema koju igrači osvajaju bude relevantnija klasi kojoj igraju
Nova, četvrta sezona za Diablo 4 ipak će doći nešto kasnije nego je bilo planirano. Trenutna sezona je produžena do 14. maja, poručili su iz Blizzarda, uz opravdanje kako slede velike promene u osnovnim sistemima same igre.
Ukratko, kompletno se menja sistem opreme, a cilj će biti da oprema koju igrači osvajaju (kao drop od bossova) bude relevantnija klasi kojoj igraju. Na primer, likovi koji se oslanjaju na magiju više neće dobijati opremu koja traži visoku snagu.
S druge strane, karakteristike opreme imaće manje funkcija u startu, ali će igrači dobiti više slobode u modifikovanju te opreme kroz dva nova sistema "craftinga" (tempering i masterworking).
Sve će to pratiti brojne druge promene i statistike opreme će generalno biti jasnije i čitljivije. Oni koji prate ovakav tip igara verovatno će reći kako su iz Blizzarda bili prisiljeni na drastične promene jer Diablo više nije najpopularnija igra svoje vrste.
Možda su donekle i u pravu - ako pogledate statistiku aktivnosti na Steamu, videćete da je iza igara kao što su Path of Exile i Last Epoch.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.