Svemoćna veštačka inteligencija: Meta želi potpuno da automatizuje kreiranje reklama

Kompanija takođe planira da doda mogućnost personalizacije oglasa

02.06.2025. 21:51
  • Podeli:
meta AI veštačka inteligencija - profimedia-0930741999-677542a09ae17.webp Foto: Profimedia

Američka tehnološka kompanija Meta, vlasnik društvenih mreža Fejsbuk i Instagram, planira da do kraja 2026. godine potpuno automatizuje kreiranje i ciljanje reklama pomoću veštačke inteligencije. 

Pretpostavlja se da će oglašivač moći da postavi sliku proizvoda, odredi budžet, a veštačka inteligencija će u potpunosti kreirati reklamu, uključujući slike, video-zapise i tekst. 

Nakon toga, sistem će odrediti koje korisnike društvenih medija će ciljati i dati predloge budžeta, prenosi Volstrit džornal (WSJ).

Meta takođe planira da doda mogućnost personalizacije oglasa pomoću veštačke inteligencije, tako da korisnici mogu da vide različite verzije istog oglasa u zavisnosti od brojnih faktora, kao što je oblast gde korisnik živi.

Aplikacije ove tehnološke kompanije imaju 3,43 milijarde jedinstvenih aktivnih korisnika širom sveta, a njeni alati vođeni veštačkom inteligencijom pomažu u kreiranju personalizovanih varijacija oglasa, pozadina slika i automatizovanih prilagođavanja video-oglasa, što ih čini unosnim za oglašivače.

Prema ranije objavljenim podacima, više od 97 odsto ukupnih prihoda kompanije Meta u 2024. potiče upravo od oglašavanja.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()