Porsche kaže da su nove baterije i softver povećali domet u električmom režimu vožnje, što znači oko 80 km za E-Hybrid
Porsche je još ranije potvrdio da će značajno modifikovani Cayenne premijerno predstaviti 18. aprila na sajmu u Šangaju, a kao nova najava sada stiže još jedna tizer slika.
Fotografija otkriva doterani dizajn farova i pojednostavljeni potpis dnevnog svetla, u kojem jedna LED traka zamenjuje prethodni podeljeni dizajn. Maska je porasla, a takođe dobija agresivniji, manje zaobljeni oblik.
Ranije objavljene zvanične slike otkrivaju da kabina izgleda potpuno drugačije od aktuelnog dizajna, pri čemu obnovljeni Cayenne dobija digitalnu instrument tablu od 12.6 inča sa zakrivljenim ekranom. U zavisnosti od specifikacija vozila, vozač može da izabere do sedam režima prikaza. Prikazi uključuju pojednostavljeni izgled sa fokusom na bitne informacije. Postoji i jedan koji ima Porscheov tradicionalni dizajn sa pet krugova.
Pravougaoni ekran od 12.3 inča dominira centrom kontrolne table i podržava Siri glasovne komande za upravljanje funkcijama vozila.
Ispod velikog ekrana nalazi se nova kontrolna tabla za HVAC sistem. Ima staklenu površinu preko crnog panela i ima prepoznavanje dodira sa haptičkim povratnim informacijama. Sistem takođe ima neke fizičke kontrolne prekidače.
Postoje i dva USB-C porta u prednjem delu, a još dva su na zadnjoj centralnoj konzoli.
Redizajnirani volan ima izgled od sadašnje 911-ice, a postoje multifunkcionalne kontrole na horizontalnim kracima.
Opcioni ekran od 10.9 inča je dostupan na suvozačkoj strani instrument table. Ovim putnicima između ostalog daje kontrolu nad navigacionim sistemom. Ekran takođe može da strimuje video zapise dok je Cayenne u pokretu, a filter sprečava ometanje vozača.
Obnovljeni Cayenne će standardno dolaziti sa 3.0 litarskim V6 turbo motorom od 349 konjskih snaga, Cayenne S dobija 4.0 litarski twin-turbo V8 sa 469 KS, dok će V8 u verziji Cayenne Turbo GT raspolagati sa 651 KS.
Što se hibrida tiče, Cayenne E-Hybrid PHEV kombinuje 3.0 litarski V6 benzinac i elektromotor sa ukupno 464 KS. Pored toga, dobiće novu bateriju od 25.9 kWh.
Porsche kaže da su nove baterije i softver povećali domet u električmom režimu vožnje, što znači oko 80 km za E-Hybrid.
Snažniji S E-Hybrid stiže kasnije.
Na kraju, promene na obnovljenom Cayennu će podrazumevati i modifikovano oslanjanje i sistem upravljanja zadnjim točkovima, kao i dizajn točkova, prenosi “AutoBlog”.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.