Yettel menja budućnost telekomunikacija: Otkrivamo koje su to novine koje će oduševiti korisnike

"I kod nas, a i u svetu, telekomunikacioni sektor je već godinama u fazi ubrzane transformacije", kaže izvršni komercijalni direktor Yettel kompanije

Autor: Promo
08.07.2024. 14:28
  • Podeli:
shutterstock_579866992-668bdb6b0e5c1.webp Foto: Shutterstock

Primetno je da sve više telekomunikacionih kompanija u svetu, ali i kod nas, nudi jednostavnija rešenja za svoje korisnike. Ideja je da se ponudi veća praktičnost, jer ljudi sve više žele prosta rešenja, više slobodnog vremena, ali i veće uštede.

O tim, ali i drugim telekomunikacionim trendovima razgovaramo sa Sašom Filipovićem, izvršnim komercijalnim direktorom Yettel kompanije.

Nedavno ste predstavili svoj novi proizvod, Yettel Sve, koji nudi usluge za mobilnu telefoniju, fiksni internet i televiziju na jednom računu. Odakle ideja da se objedine sve usluge na jednom mestu?  

"Trend da se usluge objedine u jednom računu prisutan je svuda, pa i kod nas. To jasno ukazuje na evoluciju industrije ka većoj praktičnosti i efikasnosti za korisnike. Naprosto, savremene tehnologije mnogo nude, ali nekad mogu da se čine komplikovane. Ono što ovakav pristup donosi kao dodatnu vrednost jeste bolji uvid u potrošnju i omogućava peronalizovaniju ponudu. Želimo da korisnicima pružimo sveobuhvatno iskustvo", kaže Filipović i dodaje:

"Uz našu novu uslugu, Yettel Sve, možete uštedeti vreme, ali i novac. Nije više potrebno da plaćate različite račune mobilnu telefoniju, kućni internet i televiziju. Sve što vam je kao korisniku potrebno, nalazi u našoj ponudi i na jednom računu. Lako je razumljivo i nudi kombinaciju usluga za svako domaćinstvo i za celu porodicu, a donosi i značajnu uštedu u poređenju sa pojedinačnim cenama."

Kome je namenjena usluga, samo postojećim korisnicima? I šta im tačno nudi?

"Namenjena je svim postojećim, ali i novim korisnicima. Pored objedinjenog računa, tu je ušteda od čak 36 hiljada dinara za dve godine, kao i 15 hiljada RSD popusta na kupovinu uređaja i popust za uključivanje dodatnih mobilnih brojeva. Od sada je korisnicima na raspolaganju šest paketa. Tu su Yettel Sve, Yettel Svuda i Yettel Kod Kuće, sva tri paketa u M i L opcijama, u zavisnosti od kombinacije željenih usluga. Za pakete Yettel Sve i Yettel Svuda mobilni, glasovni i internet saobraćaj je neograničen, dok korisnici paketa koji uključuju Yettel TV mogu potpuno besplatno aktivirati jedan od servisa, Deezer ili Max (HBO). Naša  TV platforma od sada se zove Yettel TV."

Foto: Promo 

Još pre dve godine, kada ste ponudili korisnicima usluge kućnog interneta i televizije, praktično ste izašli iz poslovanja u samo mobilnoj industriji. Kakvi su dalji planovi?

"Tako je, nakon više od 15 godina u mobilnoj sferi, pre više od dve godine, lansirali smo usluge kućnog interneta i televizije za domaćinstva. I mislim da je to dobar pravac, radimo intenzivno na tome da postanemo kompletan telko igrač, da gradimo naš Yettel ekosistem. Želimo da što više usluga uključimo u ponudu, tu je i Yettel banka, tako da je pred nama uzbudljiv period. Prve reakcije korisnika nam pokazuju da smo na dobrom putu da to i ostvarimo", kaže Filipović: 

"Naravno, nastavićemo da radimo i na daljoj digitalizaciji i razvoju naše Yettel aplikacije, koja je centralno mesto digitalne interakcije sa korisnicima. Razvijamo je više od deset godina i danas možete u aplikaciji da uradite gotovo sve zbog čega biste inače morali da posetite  poslovnicu ili zovete kontakt centar. U samo par klikova, možete da platite račune, pregledate listing, promenite paket ili aktivirate roming, platite parking ili kartu u gradskom prevozu. Danas aplikacija ima 1,4 miliona korisnika, što je, prema našim saznanjima, najveći broj korisnika koji neka lokalna aplikacija ima u Srbiji, i taj broj konstantno raste. Samo u poslednjih šest meseci razvili smo 16 novih funkcionalnosti, i stalno je unapređujemo."

"Kada bih sumirao dalji pravac za nas, to bi definitivno bilo dalje građenje našeg ekosistema sa sve većim brojem usluga koje ćemo da uključimo, kao i dalja digitalizacija poslovanja, ali i celokupnog društva."

Kada govorimo o telekomunikacionim trendovima kod nas, ali i u svetu, kakva je situacija?

"I kod nas, a i u svetu, telekomunikacioni sektor je već godinama u fazi ubrzane transformacije, vođen inovacijama u tehnologiji i promenama u korisničkim navikama. Uvođenje 5G mreža, rast IoT uređaja, razvoj cloud computing usluga i primena AI tehnologija ključni su faktori koji oblikuju i koji će tek da oblikuju našu industriju. Mogu slobodno da kažem da Srbija prati globalne trendove, što će svakako doprineti boljoj povezanosti, digitalizaciji i ekonomskom razvoju zemlje", poručuje izvršni komercijalni direktor Yettel kompanije Saša Filipović. 

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()