Već sam dizajn sugeriše o kakvoj je zveri reč
Skuteri visokih performansi više nisu ništa neuobičajno. Modeli s agregatima obima 400, 500, 750 pa i više kubnih centimetara nalaze se u ponudi brojnih marki kao što su Honda, Gilera, BMW ili Yamaha. Međutim, malo je koji skuter toliko brutalan i "opasan" u svom svakom detalju kao novi Italjet Dragster 559 Twin koji je prikazan u salonu u Milanu.
Već sam dizajn sugeriše o kakvoj je zveri reč, jer skuter je ukupno dugačak čak 2102 mm, a karakter motocikla visokih performansi potvrđuju i tehnički podaci.
Dragster 559 pokreće redni dvocilindrični vodom hlađeni agregat obima 550 ccm koji razvija 58 KS, a snaga se prenosi preko 6-brzinskog mehaničkog menjača. Upravo je menjač nešto posebno i jedinstveno kod skutera, jer stepenovi se prenosa menjaju nogom, baš kao na motociklu.
Kruti okvir napravljen je od čeličnih cevi s dodacima od aluminijuma, a vozačku je poziciju moguće podešavati po visini.
Upravljački mehanizam su obrnuti na viljuški spreda te je prilagodljiv zadnjoj viljušci s jednim amortizerom nazad, dok se za zaustavljanje brinu diskovi razmera 270 mm spreda, a 220 mm nazad.
Stabilnost osigurava ekstreman razmak točka od čak 1542 mm, a za sigurnost brinu Brembo kočnice te gume visokih performansi Pirelli Diablo. S punim rezervoarom goriva, koji je kapaciteta 16 litara, ukupna masa skutera manja je od 200 kg.
Cenu su ovog Dragstera u Italjetu skrivali kao zmija noge, ali tvrde kako će - kada dođe na tržište početkom sledeće godine - biti potpuno konkurentna, navodi "Index".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.