Današnji 16. septembar ovogodišnji je Svetski dan čišćenja, a obeležava se na način da se širom sveta okupljaju aktivisti sa ciljem uklanjanja što veće količine otpada iz prirode i na taj način doprinesu zaštiti životne sredine
Danas je Svetski dan čišćenja i kompanija Lidl Srbija nastavlja niz aktivnosti usmerenih na uklanjanje otpada iz prirode kroz projekat "Čisto iz ljubavi", ovaj put usmeren na čišćenje reka Srbije.
Današnjoj akciji u Obrenovcu priključili su se i predstavnici muške i ženske vaterpolo reprezentacije Srbije i poslali poziv mladima, ljubiteljima voda - reka, jezera, i uopšte prirode, da je važno sačuvati resurse i lepote koje nam ona daje.
Današnji 16. septembar ovogodišnji je Svetski dan čišćenja, a obeležava se na način da se širom sveta okupljaju aktivisti sa ciljem uklanjanja što veće količine otpada iz prirode i na taj način doprinesu zaštiti životne sredine.
"Drago nam je što smo se priključili ovoj Lidlovoj akciji jer je vaterpolistima voda kao takva važna, dosta vremena naši timovi provode trenirajući i takmičeći se upravo u vodi, pa je i odgovorno ponašanje prema ovom resursu nešto na šta bismo posebno voleli da ukažemo", kaže Vuk Milojević, reprezentativac Srbije u vaterpolu.
Lidl akcija čišćenja Čisto iz ljubavi - River CleanUp u Obrenovcu sprovodi se u saradnji sa partnerskim udruženjem Čepom do osmeha i Vaterpolo savezom Srbije, a u aktuelnom ciklusu čišćenja reka i priobalja već je uklonjen otpad iz prirode u Jagodini, Pirotu, Apatinu, Šapcu i Sremskoj Mitrovici, dok su akcije planirane još u dva grada – Bečeju i Vrbasu.
Kampanja River CleanUp Collective spada u red internacionalnih Švarc kampanja sa ciljem uklanjanja plastike iz reka kako bi se sprečilo njihovo zagađenje, a samim tim i zagađenje mora i okeana u težnji da se zaštite vodeni ekosistemi.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.