U slučaju da dođe do suda, to je često spor male vrednosti i to se vuče do besvesti
Kako bi imali njabolji uvid u to da li su žrtve neke SMS prevare, građani bi svakog meseca trebalo da na svom računu za mobilni telefon proveravaju stavku "ostale usluge" odnosno da li je tu došlo do povećanja troškova te da preduzmu odgovarajuće mere, rekao je za Tanjug profesor Petar Kočović.
"Kada bilo ko uoči neku takvu promenu može da se obrati nekoj od unija potrošača i dobije upute za dalje postupanje. Ja sam to obavio sam, meni je novac vraćen i nije došlo do suda. U slučaju da dođe do suda, to je često spor male vrednosti i to se vuče do besvesti", rekao je Kočović.
Komentarišući poslednji slučaj SMS prevare kada su građanima stizale SMS poruke u kojima se navodi da im je stigao paket iz pošte, Kočović ističe da je ta poruka svima stigla sa francuskog broja telefona te da postoji i ta mogućnost podmetanja broja.
"Imamo mogućnost da podmetnemo neki broj telefona, da kažemo šaljemo sa tog broja, iako sa tog broja nismo zaista poslali poruku. Poruka je bila na srpskom i jednostavno, ja sam dobio dve, tri takve poruke i nisam ih otvarao. Preporuka je da ljude ne otvaraju i ne budu znatiželjni kod poruka koje ih se ne tiču", poručio je Kočović.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.