Kako reči oblikuju našu stvarnost?

Snaga komunikacijske industrije, 24. i 25. oktobra hotel Hills Sarajevo

Autor: Promo
12.10.2023. 15:30
  • Podeli:
Druga Woman Comm konferencija-6527f0808b27a.webp Foto: Promo

Koliko često menjate mišljenje o nekom događaju, osobama, proizvodu, političkom kandidatu ili čak o svetu oko sebe? Da li ste ikada razmišljali o tome šta vas je navelo na tu promenu? Odgovor na ovo pitanje leži duboko u moćnoj vezi između komunikacijske industrije i marketinga, čija je uloga u oblikovanju naših stavova i percepcija ogromna.

Komunikacijska industrija, kroz različite kanale kao što su mediji, oglašavanje i društvene mreže, ima neverojatan uticaj na naše svakodnevne odluke i način na koji doživljavamo svet oko sebe. Kroz marketinške kampanje, priče koje nam se serviraju, i promociju određenih ideja ili vrednosti, komunikacijska industrija ima sposobnost oblikovanja naših stavova, interesa i preferencija.

Kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu - od osobnih odnosa do poslovnih uspeha, od kulturnih interakcija do globalnih problema govoriće se na drugoj Woman.Comm konferenciji koja će biti održana 24. i 25. okobra u hotelu Hills u Sarajevu.

„Naša ključna poruka ovogodišnje konferencije je "Snaga komunikacije, da učinimo društvo dobrim društvom“. Želimo istražiti kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utiče na poslovni uspeh i društvene promene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju. Ovogodišnje izdanje konferencije posvećeno je istraživanju snage žena u poslovanju i leadershipu, njihovom stvarnom položaju u društvu, društveno odgovornom poslovanju te novim trendovima u komunikaciji. Želimo rasvetliti različite aspekte komunikacije, od ličnih odnosa do globalnih problema, i podstaknu inspiraciju i promenu“, rekla je Irena Miličević Vukoja, direktorica kreativne agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.

Foto: Promo

Promene, zahvaljujući marketingu se dešavaju u svim sferama života, kako može uticati na reputaciju kompanije na konferenciji će objasniti Iva Majstorović, direktorica za Employer Branding u agenciji Degordian. Ona ističe da on uvek kreće iznutra, prvi korak je da pitamo zaposlenike koji rade kod klijenta kako im je. Iz tih fokus grupa, razgovora i istraživanja dobija se srž koja je iskrena, autentična i povezujuća.

„Mislim da je komunikacija apsolutno važna u puno aspekata izazivanja promene. Ona je na početku i alat za učenje i prenošenje nekih znanja i informacija koje su važne za društvene probleme, a na kraju i glas koji će tražiti i prizivati promenu. Odmah mi na pamet padaju dva projekta na kojima sam imala prilike da radim. Plavi kompas, gde smo pokušali komunicirati sve važne informacije roditeljima čija su deca na spektru autizma ili sumnjaju da bi mogli biti. Drugi projekt je Iza vrata - kojim smo želeli podići svest o problemu porodičnog nasilja i podstaći ljude da ga prijave u svom komšiluku. Ovde se komunikacija koristila kao glas koji traži akciju i zove na promenu percepcije“, poručuje Iva Majstorović, direktorica za Employer Branding u agenciji Degordian.

Foto: Promo

Komunikacijska industrija ima moć odgovornog komuniciranja sa jakom porukom i daje veliki doprinos društvenoj odgovornisti. Odličan primer je projekat “Trgni se za ravnopravnost”, čiji je cilj upoznati javnost s poražavajućom, diskriminatornom činjenicom da samo 2% ulica u Hrvatskoj nosi ime po ženama. Ova incijativa dolazi od Damira Ciglara, osnivača i CEO agencije Imago Ogilvy, koji prvi put dolazi u Sarajevo da podeli svoje uzbudljivo iskustvo u kreativnoj industriji i unaprediti naše razumevanje društvene odgovornosti, ravnopravnosti i moćnih promjena koje zajedno možemo ostvariti.

Reči su temelj ljudskog sporazumevanja, ali i razumevanja. Njima oblikujemo misli, ali i definišemo percepciju stvarnosti. Reči imaju moć da podstaknu, mozivišu i pokrenu ljude na (dobra) dela, a koliko mi u Imagu dajemo važnost rečima pokazati ćemo sa Rečnikom ravnopravnosti, kao i sa primerom Velikanke, odnosno kako ne smemo žene podrazumijevati pod muškim imenicama. I sve na kraju začiniti aktivističkim projektom o idealima ženske lepote - a to su barem tri dobra razloga da se vidimo uživo na WomanComm koferenciji!“, poručio je Damir Ciglar, osnivača i CEO agencije Imago Ogilvy.

Foto: Promo

Woman.Comm konferencija će zasigurno biti mesto na kojoj ćemo se uveriti da reči oblikuju stvarnost, te naučiti da li cilj opravdava sredstvo, koji su izazovi savremenog komuniciranja, te koja je budućnosti komunikacije. 

Detaljen program konferencije možete pogledati na linku, uz napomenu da kupovinom kotizacija donirate 10 KM udruženju „Srce za decu obolelu od raka“.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()