Prvi dan konferencije završen je dodelom Woman.Comm of the Year nagrada
Druga Woman.Comm konferencija otvorila je vrata za više od 400 posetilaca. Spektakularan početak konferencije, hologramsko obraćanje organizatorice Irene Miličević Vukoja naslutio je da nas očekuju kvlitetna dva konferencijska dana.
Prvi dan, bio je posvećen istraživanju snage žena u poslovanju i leadershipu, njihovom stvarnom položaju u društvu i društveno odgovornom poslovanju. Posetioci su imali priliku slušati vodeće stručnjake/inje iz sveta komunikacija koji su kroz predstavljanje društveno odgovornih kampanja na kojima su radili prikazali moć odgovornog komuniciranja sa jakom porukom.
Prvi na binu izašao je sjajni Damir Ciglar, iskusni i inspirativni lider, osnivač i voditelj međunarodno najnagrađivanije hrvatske agencije Imago Ogilv i suosnivač HEARTH-a, prve agencije za brand aktivizam u regiji.
„Reči imaju moć potaknuti, motivisati i pokrenuti ljude na (dobra) dela, a koliko mi u Imagu dajemo važnost rečima, između ostalog, pokazali smo sa kampanjom Rečnik ravnopravnosti, kao i sa primerom Velikanke, odnosno kako ne smijemo žene podrazumijevati pod muškim imenicama“, poručio je Damir Ciglar, osnivač i CEO agencije Imago Ogilvy.
O značaju rodne ravnopravnosti publika je imala priliku saznati kroz prezentaciju Ive Kaligarić, CEO agencije Señor, o komapanji Nije uredu u uredu, zatim se govorilo o ulozi PR u doba promena i zašto se PR sve više seli u digitalni svet. Kako se kreira luksuzni brend i šta je snaga njegove komunikacije predstavila je Leyla Mattison, konsultantica za razvoj brendova i stručnjakinja u kreiranju karakterističnih brend strategija.
O važnosti umrežavanja žena iz različitih oblasti komunikacijske industrije diskutovalo se na panelu na kojem je učestvovala i Nevena Rendeli Vejzović, osnivačica agencije Prime Time Komunikacije koja je poručila: „Žene premalo daju značaja Networkingu, on je premalo iskorišten i to je nešto u čemu smo lošije od muškaraca i moramo na tome raditi. Moramo menjati filozofiju koja postoji u društvu, a to je da žene nemaju vremena u današnjoj podeli poslova da bi se posvetile tom umrežavanju koji im može pomoći u karijeri. Jesmo li na pola puta do toga, jesmo, ali ona druga polovica će još dugo trajati“.
Prvi dan konferencije završen je dodelom Woman.Comm of the Year nagrada. Za razliku od prošle godine kada je dodeljeno šest nagrada, sada je izbor proširen na jedanaest kategorija. Posebno priznanje SPECIAL STAR za doprinos razvoju struke u poslednjih nekoliko godina, kontinuiran i predan rad osvojila je Una Bejtović, vlasnica agencije Bejtovic Communications.
Agencija Publicis Groupe Adriatic osigurala je dobitnici ove nagrade i dodatno iznenađenje, put u Pariz na Women's Forum konferenciju.
„Ove nagrade su kruna mog 30-godišnjeg rada u odnosima s javnošću i medijima i znače mi utoliko više jer su došle od kolegica iz industrije. Želim da sve zajedno nastavimo komunikacijom menjati društvo na bolje, činiti dobra dela i promovisati univerzalne ljudske vrednosti, a posebno raditi na ravnopravnosti žena u svim segmentima društva. Jer na kraju se samo pamti jesmo li bili dobri ljudi”, poručila je Una koja je dobitnica i prizanja PR STAR.
Drugu posebni nagradu REGIONAL AMBASSADOR STAR osvojila je Ivona Jurilj, Country menadžerica u agenciji za digitalni marketing – Degordian Mostar. WOMAN.COMM OF THE YEAR – MARKETING STAR je Amra Skrobo Berberović, direktorica marketinga Boreas d.o.o. Titula MEDIA STAR pripala je Belmi Pećanin, vlasnici i generalnoj direktorici magazina Gracija, dok je dobitnica nagrade AGENCY STAR Vesna Vlašić, direktorica kreativne agencije McCann Sarajevo.
„Kroz godine rada u komunikacijskoj industriji uvek sam verovala u moć zajedničkog rada, snagu saradnje, međusobnog osnaživanja i podsticanja novih ideja, te s ponosom i zahvalnošću prihvatam uglednu nagradu WOMAN.COMM AGENCY STAR. Nagrada je priznanje ne samo meni, nego svim ženama koje svakodnevno oblikuju budućnost komunikacijske industrije. Ovo priznanje daje mi vetar u leđa da još snažnije promovišem ženske lidere, unapređujem položaj žena u sektoru komunikacija i pridonosim napretku industrije u BiH i šire. Priznanje od kolega i profesionalne zajednice uvek ima posebnu težinu“, poručila je Vesna.
WOMAN.COMM OF THE YEAR – RISING STAR je Ena Hodžić, Senior Digital Marketing Specialist - ASEE, DIGITAL MARKETING STAR je Anela Alaim Omanović, Digital Media Account Manager at Studio Nexus, dok je EMPLOYER BRANDING STAR, Latifa Imamović, Head of marketing u kompaniji Klika.
Najveći doprinos u CSR-u dala je Irena Knežević, menadžerka korporativnih komunikacija Hemofarm koja je proglašena CSR STAR, te nagradu DESIGN/CREATIVE STAR, je osvojila Marina Pavlović, Head of Creativ u agenciji Degordian BiH. Gala veče pesmom je upotpunio i pevač Dženan Lončarević.
Drugi dan Woman.Comm konferencije posvećena je kampanjama sa svrhom i budućnosti komunikacijske industrije, dok će konferenciju zatvoriti No Limit BiH Advertising Festival.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.