Ko su danas prave zvezde televizije: Aleksandar Filipović brutalno iskreno - ko kuka i plače pred kamerom?

Televizijskih sadržaja je više nego ikada, veća je i konkurencija, koje su to prednosti, a koje mane svega?

Autor: Web UNA Srbija
23.04.2024. 09:00
  • Podeli:

Vremena i ljudi se kažu menjaju, menjala se tako i televizija, nekadašnji jedini prozor u svet. Kako je televizija izgledala nekada, a kako izgleda danas, koje su glavne promene koje je donelo digitalno savremeno doba i mogu li društvene mreže da joj pariraju?

Odgovore na sva ova pitanja dao nam je u emisiji „Popodne“ novinar, jugonostalgičar i televizijski kritičar Aleksandar Filipović.

Televizijskih sadržaja je više nego ikada, veća je i konkurencija, a koje su to prednosti, a koje mane svega onog što nam je donelo savremeno medijsko doba?

"Ove godine slavim 30 godina kako sam na TV. Na radiju sam tri godine. Ustanovio sam da nije važno na kom si mediju, nego da to reklamiraš na društvenim mrežama. Svi igraju, stavljaju se storiji, daje osećaj da ste stalno prisutni u medijima, drušvene mreže u tome baš pomažu. Ali stvaraju i iluziju“, objašnjava Filipović i dodaje:

„Ja sam čovek starih vremena. Televizija starih vremena, imali ste tri kanala i NS plus. Prednost je mogućnost da biramo. A koja je mana - sličnost sadržaja. Zvezde nisu kao nekada. Ja sam na primer Brenu čekao 18 godina da dođe u emisiju", objašnjava razliku između televizije nekad i sad novinar Aleksandar Filipović.

Ipak, uz televiziju sada stoje i društvene mreže koje umnogome diktiraju kakvi će rejtinzi biti, ali i popularnost onih koji na televiziji gostuju.

Foto: UNA

"Mi smo prešli u digitalno doba. Toliko ima mnogo televizija, portala, mnogo je naslova, sve je za kliktanje. Samo Milovanu Iliću Minimaksu sam mogao poruku na pejdžer da pošaljem da mi bude gost ili Aleksandru Tijaniću, to je išlo putem sms-a. Zvezda je onaj ko dozira gostovanje u medijima. Zdravko Čolić zna da dozira. Lepa Brena zna da dozira, pa je zvezda. Zvezda je ona osoba koja ne priča o svom privatnom životu. Zvezda ne sme javno da plače, ne sme da kuka, ne sme da se pojavljuje svaki čas. Sve je danas trend, kad te ostavi ti glumiš trend i ideš da kukaš. Danas je sve reklama, ne postoji beznačajna televizija, ne postoji beznačajno gosotovanje, kad sve ide na društvene mreže. Društvene mreže su besplatna reklama", objašnjava Filipović medijski duh vremena u kome živimo i dodaje:

"Meni su svi profili zaključani. Ako sam javna ličnost, nisam javno dobro. Ne dozvoljavam da me svako cima za tepsiju ribe. Tvrde stručnjaci za marketing i PR da se ne prilagođavam. Neću da imam otvoren profil, ne pristajem na to", jasan je Filipović i poručuje da zvezde treba da budu mistične, a ne da za sve trče pred kamere i plaču. 

Filipović ističe da je u ovom vremenu PR posao taj koji novinarima otežava posao, umesto da im pomaže, a isto tako smatra i da PR televizijskih zvezda pogrešno savetuju svoje klijente i zbog toga "imamo brdo vesti koje nisu relevantne". 

Za njega kolege kažu da je "tv zvezda starih vremena", ali on kaže da se tako ne oseća, ali voli svoje zvezdane momente u karijeri.

 

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()