Pevač, inače, ima 13 izvora prihoda, od kojih je pranje kola najunosniji
Džejson Derulo na muzičkoj sceni pojavio se sada već davne 2006. godine, s pesmom „Whatcha say" i vremenom je svakako uspeo da dotakne same zvezde. Govoreći o tom svom uspehu za „Forbes talks", pevač je istakao kako mu je to posebno pomoglo da otvori i biznis sa strane, zbog čega ne strepi od "praznog džepa".
Najunosniji biznis, na iznenađenje mnogih, kaže da mu je perionica automobila - jer je i tu uneo „nešto što nigde drugo nema".
Inače, uspeo je između ostalog da se ostvari i kao autor. Napisao je knjigu samopomoći koja nosi naziv „Sing your name out loud: 15 rules for living your dream".
U tih 15 pravila otkrio je i šta je njemu u biznisu pomoglo, kao nekome ko je mnogo zgrnuo za sada još svoje nepune 34 godine.
"Nešto mi je propalo, ali ima šta i dalje 'gura' ", počeo je za pomenute medije Džejson, pa dodao kako ga neuspesi nimalo ne brinu, jer su tu uspesi, što manji, tako i oni veći.
"„Rocket Carwash" je umnogome promenilo pranje kola. To je jedno fantastično mesto gde odete, postanete član i kao takvom, mi smo vam na raspolaganju u bilo koje doba dana ili noći. Plus, nije nešto skupo, a dostupno vam je bilo kad", pričao je Derulo, čija kompanija vredi dve milijarde dolara.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.