Ilon Mask izbacio svoj parfem i za nekoliko sati zaradio milion dolara

„Sa imenom kao što je moje, ulazak u posao sa mirisima je bio neizbežan, zašto sam se uopšte borio protiv toga tako dugo!“, rekao je Mask

13.10.2022. 10:10
  • Podeli:
elon-musk-sangaj-reuters.jpg

Najbogatiji čovek na svetu, Ilon Mask (51), "namirisao" je novu priliku da iskoristi neobične proizvode, lansirajući parfem pod nazivom "Burnt Hair" za koji je rekao da je prodat u 10.000 primeraka i zaradio milion dolara za samo nekoliko sati.

„Sa imenom kao što je moje, ulazak u posao sa mirisima je bio neizbežan, zašto sam se uopšte borio protiv toga tako dugo!“, upitao je Mask na Tviteru, gde sada sebe opisuje kao prodavca parfema.

„Suština odvratne želje“ je opis veb stranice njegove najnovije ponude, koja košta 100 dolara po boci i koja bi trebalo da počne da se isporučuje u prvom kvartalu 2023. godine, zamenjujući proizvod Musk koji je prvi put predstavljen u septembru.

Prethodna razmišljanja su uključivala tekilu sopstvenog brenda Teslina TSLA.O, lansiranu 2020. godine, i par „šorcova“ koji su obeležili Maskovu pobedu nad investitorima koji su se kladili protiv proizvođača električnih vozila, sada najvrednije automobilske kompanije na svetu.

Njegova Boring Company, kompanija za izgradnju tunela koja je poslednja procenjena na 5,7 milijardi dolara, prodala je bacače plamena po 500 dolara po komadu početkom 2018. godine, prikupivši 10 miliona dolara. Prodao je i 50.000 šešira te kompanije, piše Rojters.

Maskove ambicije tokom godina kreću se od kolonizacije Marsa do stvaranja nove održive energetske ekonomije, a u tom procesu je izgradio Teslu, raketnu kompaniju SpaceXs i manje kompanije.

Prošle nedelje, milijarder je predložio da nastavi sa svojom prvobitnom ponudom od 44 milijarde dolara za preuzimanje privatne kompanije Twitter Inc, pozivajući na prekid tužbe društvene mreže koja ga je mogla primorati da plati, hteo to ili ne.

Ako bude uspešan, sporazum bi stavio Maska na čelo jedne od najuticajnijih medijskih platformi i okončao višemesečne parnice koje su oštetile Tviterov brend i podstakle njegovu reputaciju zbog čudnog ponašanja.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()