U ekskluzivnom intervjuu za UNU dotakao se brojnih aktuelnosti
Za nekoga ko je rođenjem dobio vanvremenski talenat, čuveni violinista Stefan Milenković vreme ipak posmatra kao važnu kategoriju u svom životu. Bilo je to jasno i kada je nedavno pristao da bude promotivno lice jedne luksuzne švajcarske marke satova.
"Ja sam muzičar koji je inspirisan vremenom. Vreme je uvek bilo okvir mog života, nešto što je kontekst za uspeh, bez te pažnje prema vremenu ne bih bio toliko uspešan."
"Osim što je čast i jedna praktična stvar, to zadovoljava i jednu estetiku, da gledamo na vreme kao i na modni detalj."
Tako Milenković objašnjava svoj novi angažman, mada nije ni morao. Odavno se svojim imidžom nameće kao simbol elegancije.
"Mi na sceni kao da nosimo nekakvu uniformu, ja u privatnom životu bacim nešto na sebe, nisam opsednut izgledom, naročito ne time da sam elegantan gde god se pojavim rekao bih čak i suprotno."
Vreme je za našeg sagovornika osetljiva tema, a više lica koja prolaznost ume da pokaže ne prestaje da ga iznenađuje kako i sam biva stariji.
"Ja imam sada 47 godina, u nekoj teoriji je moguće da živim još toliko, imao bih 94, pa šta ću da radim još toliko, nakon svega što sam postigao, to mi zvuči neverovatno."
Kaže da ne žali ni zbog čega što je uradio, pa vreme ne bi vraćao.
"Pa ne, jer mogu da gledam unazad život, ali to je lako, spajati određene trenutke i spajati ih sa nekim idealnim scenarijima, ali koja je poenta toga? Tako možete posmatrati uspehe, ali i padove, to je relativno, to se stalno pomera, bitno je praviti planove, imati viziju, često nam promiče sadašnji trenutak."
Sadašnjim trenutkom je zadovoljan.
"Može se reći da sam u nekom dobrom trenutku u životu, može biti i gore."
Vreme još brže leti kada ste roditelj. Stefan tu lekciju uči već pune četiri godine, otkako je dobio sina Nikolu.
"On je rođen 2020. u aprilu, a kao da je juče bilo, neverovatno je koliko vreme prolazi, a on je s nama već četiri godine, mi se ni ne sećamo prvih petnaest godina. Skoro da ne znamo šta se desilo, tek onda počnete da pravite neku kolekciju utisaka."
Drago mu je što je izabran za ambasadora brenda koji je simbol porodične tradicije. Ističe da je porodica ključ svačijeg uspeha.
"Pretpostavljam da je to jedna garancija ne samo za uspeh, već za posvećenost, strast prema tome što gaje, gledam zemlju kao što je Italija, često sam tamo, deda mi je odatle, to je zemlja zanatlija, šta god da prave to su sve familije iza tih brendova."
Ni sam ne bi ostvario svetski poznatu karijeru da nije bilo ovakve podrške.
"Može se reći da je čak nemoguće, da je izuzetno teško, vama je to podrška u svakom smislu. Treba vam neki emotivni okvir, baza, saveti, uzor, bez toga je teško biti uspešan, bez porodice koja vas podržava."
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.