Proslava pola veka inovacija, saradnje i posvećenosti poboljšanju zdravlja kože za sve
Foto: PromoLa Roche-Posay, brend broj 1 za negu kože koji preporučuju dermatolozi širom sveta, obeležava 50. godišnjicu. Od kada ga je 1975. godine osnovao francuski farmaceut René Levayer, La Roche-Posay je ostao posvećen stvaranju inovativnih i efikasnih rešenja za negu kože koja poboljšavaju živote pojedinaca sa širokim spektrom problema sa kožom.
Od skromnih početaka do današnje globalne prisutnosti u preko 60 zemalja, La Roche-Posay dosledno održava svoje temeljne vrednosti: predanost nauci, saradnju sa medicinskom zajednicom i duboko razumevanje uticaja zdravlja kože na celokupno blagostanje.
Sa misijom, da promeni živote na bolje, brend La Roche-Posay će povodom ovog jubileja, u Srbiji donirati sredstva Nacionalnom udruženjenju roditelja dece obolele od raka NURDOR, u svrhu pomoći pri kupovini aparata, medicinskih sredstava i pomagala za unapređenje zdravlja i kvaliteta života i lečenja pacijenata.
"Već 50 godina La Roche-Posay blisko sarađuje sa pacijentima, dermatolozima i farmaceutima kako bi pronašao inspiraciju za inovacije koje menjaju život. Želimo, da osim proizvoda, inovacija i znanja koje delimo sa zdravstvenom zajednicom, u svojim aktivnostima pozitivno utičemo i na bolji život kože i osoba koje žive sa kožnim problemima. Ponosni smo, da možemo u duhu naše misije proslaviti 50 godina brenda donacijom udruženju NURDOR", kaže Magdalena Stoytcheva, generalna direktorka L'Oreal Dermatological Beauty Adria-Balkan.
U srcu formulacija La Roche-Posay-a leži jedinstvena termalna izvorska voda. Poreklom iz grada La Roche-Posay u Francuskoj, ova voda je prirodno bogata selenom, pružajući antioksidativna i umirujuća svojstva.
Godine 1887. Francuska akademija medicine prepoznala je vodu kao javno dobro. Danas je Termalni centar La Roche-Posay međunarodno priznat kao vodeći centar za lečenje kožnih bolesti, kombinujući dermokozmetičke i termalne protokole nege.
Uspeh La Roche-Posay-a zasniva se na naučnoj strogosti i bliskoj saradnji sa dermatolozima. Proizvodi brenda razvijeni su korišćenjem strogih pravila o formulaciji i podvrgnuti su strogim kliničkim ispitivanjima efikasnosti i bezbednosti, čak i na najosetljivijoj koži.

Neke značajne prekretnice u istoriji inovacija La Roche-Posay-a uključuju:
Proizvodi i sastojci La Roche-Posay-a za koje se često smatra da menjaju živote kože zbog svog transformativnog efekta na koži su:
La Roche-Posay prepoznaje da prava lepota nadilazi kožu. Brend je duboko posvećen pozitivnom uticaju na ljude i planetu:
Kroz svoj globalni program "Fight With Care", više na: https://www.loreal.com/en/articles/commitments/fight-with-care/, La Roche-Posay pruža podršku pacijentima i negovateljima obolelih od raka. Lokalno, brend takođe podržava inicijative za prevenciju raka kože kroz edukaciju i rano otkrivanje u okviru kampanje #SaveYourSkin, više na: https://www.laroche-posay.rs/event/save-your-skin.
La Roche-Posay je posvećen smanjenju svog ekološkog otiska. Brend se obavezao da će koristiti 100% recikliranu plastiku za svu ambalažu proizvoda do 2030. godine, a već je uveo održive inovacije u pakovanju kao što su tube na bazi papira i kesice za punjenje. Od 2023. godine svi proizvodi se proizvode u fabrikama koje koriste 100% obnovljivu energiju.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







