Kampanju za novi album počela je sa poznatim revijskim modelom
Pop zvezda Jelena Karleuša juče je otpočela kampanju za svoj novi album "Alfa", a na fotografiji koja je najavila dugoiščekivani projekat, Jelena je u dugoj fluorescentnoj haljini, dok na glavi ima sado-mazo masku u istoj boji, sa rogovima.
Čitavu kampanju oko novog albuma pratiće ova boja, a kostim koji je ponela na fotografisanju dizajnirala je kreatorka koja je ranije sarađivala sa muzičkom zvezdom Bijonse.
Građane Srbije su u sredu iznenadili digitalni bilbordi i posteri sa pevačicinim nesvakidašnjim izgledom. Ipak, iako nigde nije pisalo njeno ime, svima je u prvi mah bilo jasno da je reč o Jeleni.
Karleuša je prepoznatljiva po svom stilu, zbog kog se svojevremeno našla u svim svetskim medijima. Tako je i za promo fotografisanje izabrala revijski model haljine i masku brenda "Buerlangama" iza kog stoji dizajner Qiqi Yuan, za koji je, prema pisanjima medija, iskeširala čak 20.000 evra.
Kostime ove modne kuće tokom svoje svetske turneje koja uveliko traje, ponela je i planetarno popularna Bijonse.
Podsetimo, Karleuša će nakon 11 godina pauze u nedelju objaviti novi album. Pevačica je pre nekoliko dana snimila i spot u strogoj tajnosti, za koji je navodno iskeširala 250.000 evra.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.