Glumac je ranije radio kampanje za Barberi
Kuća visoke mode Luj Viton, pod umetničkim rukovodstvom Farela Vilijamsa za muške kolekcije, nastavlja da širi krug prestižnih muza, a ovoga puta brend je objavio da je izabrao britanskog glumca Kaluma Tarnera za svog novog ambasadora.
Posle košarkaša Viktora Vembanjame, pevačice Lize i plivača Leona Maršana, na red je došao britanski glumac Kalum Tarner koji je postao zaštitno lice Luj Vitona, preneo je BFM TV.
Novom minimalističkom kampanjom objavljenom na društvenim mrežama sa čuvenom Spidi torbom P9 dostupnoj u roze i žutoj boji, brend je predstavio novo partnerstvo.
Harizmatičan i misteriozan, Kalum Tarner je započeo svoju karijeru kao model pre nego što se, sa 34 godine, etablirao kao figura u usponu britanske kinematografije.
Glumac, koji je viđen u kampanjama Barberija, već nekoliko godina ima zapažene nastupe na velikim i malim ekranima, a sada je postao novo muško lice Luj Vitona.
"Otelovljujući potragu za izvrsnošću na ekranu i van njega, novi ambasador kuće deli suštinske vrednosti Luj Vitona i kreativnu viziju Farela Vilijamsa", naglašava francuska kuća.
Odelo, kravata, široke pantalone, uklopljena majica i neobični dodaci, Kalum Tarner predstavlja briljantno otelotvoruje čoveka Luj Vitona uvek u skladu sa vremenom.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.