Volite da vežbate u teretani? Ovih pet navika nervira zaposlene i trenere

Ukoliko se čest gost teretana, razmislite o ovome

23.09.2024. 20:34
  • Podeli:
teretana, vežbanje, trening - profimedia-65e976dfbac3a.webp Foto: Profimedia

Ljudi odlaze u teretanu kako bi bili zdraviji, fizički pokretniji ili izgledali bolje. No, vrlo često zaborave da i u teretani takođe treba da komuniciraju i da budu ljubazni prema drugima.

Studija iz 2022. godine objavljena u British Journal of Sports Medicine, naglašava koliko može biti važan trening snage, zbog čega se često sugeriše odlazak u teretanu. Ističe se da i trening s niskom intenzitetom od 30 do 60 minuta sedmično može biti dovoljan da se osećate bolje.

Odlučite li se na odlazak u teretanu, trebalo bi obratiti pažnju tokom korišćenja zajedničkih prostorija. Zaposleni u teretani posebno ne vole pet navika koje imaju njihovi klijenti.

Niste ljubazni prema drugima

Prema zaposlenima u teretani jedno od najvažnijih, nepisanih pravila je da budete ljubazni. Drugim rečima, jednostavno je kao da se prema drugima u prostoru ponašate onako kako biste željeli da se prema vama ponašaju. Upućivanje neprimerenih komentara i stvaranje neprijateljskog okruženja je nepoželjno i posebno nervira zaposlene.

Skidanje opreme

Važno je i kako koristite opremu. Nezgodno je kada ljudi uzmu mnogo opreme odjednom, a to se posebno odnosi na vreme kada su u teretani velike gužve. Koristite samo ono što vam je u tom trenutku neophodno.

Ne brišete opremu

Niko ne želi brisati opremu posle vas. Važno je održavati pravilnu higijenu i voditi računa o drugim članovima teretane. Kad su se teretane ponovno otvorile tokom pandemije, uvedene su dodatne mere opreza u većini objekata, ali kako se ispostavilo da ih se ni tada nisu svi članovi teretana pridržavali.

Ne vraćate opremu

Iako može biti impresivno videti nekoga kako koristi velike utege, nije zabavno biti osoba koja ima zadatak vratiti opremu na predviđeno mesto. Vraćanjem opreme ne samo da pomažete zaposlenima u teretani već pomažete i drugim članovima da ih lakše pronađu.

Frustracija prema zaposlenima u teretani

Ako deo opreme za teretanu ili sprava ne rade ispravno, radi vlastite, ali i tuđe sigurnosti, važno je obavestiti zaposlene u teretani o tome. Međutim, ponekad ljudi znaju iskazati svoju frustraciju prema zaposlenima, koji nisu krivi za tu situaciju.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()