Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata civilnog vazduhoplovstva
Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove veb forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.
Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.
"Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici "Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ ", piše u saopštenju.
DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na reklamacijeputnika@cad.gov.rs prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.