Neimenovani muškarac se prijavio u hotelu 30. maja 2019. godine nakon što je rezervisao sobu za jednu noć i ostao tamo do 22. januara 2022. godine
U Indiji je gost navodno uspeo da ostane u hotelu sa pet zvezdica u glavnom gradu Nju Delhiju gotovo dve godine, a da ne plati račun, objavio je danas Bi-Bi-Si (BBC).
Policija je primila pritužbu menadžera hotela Rouzat haus koji se nalazi u blizini aerodroma u Delhiju nakon što je otkrio očiglednu prevaru 603 dana nakon boravka čoveka u hotelu.
On navodno duguje hotelu više od 70.000 dolara.
U pritužbi se navodi da je čovek bio u dosluhu sa osobljem koje je pomoglo da se sakriju računi, a niko nije uhapšen.
Iako je slučaj prijavljen policiji u Delhiju 24. maja, detalji su se tek nedavno pojavili u lokalnim medijima.
Neimenovani muškarac se prijavio u hotelu 30. maja 2019. godine nakon što je rezervisao sobu za jednu noć i ostao tamo do 22. januara 2022. godine, izvještavaju novine Indijan ekspres.
Kako se navodi, iako gost nije plaćao, jedan od članova osoblja hotela navodno je produžavao njegov boravak "petljajući sa računima drugih gostiju".
"Prema hotelskim pravilima, ako gost duguje više od 600 dolara hotelu, osoblje mora da obavesti nadređene i natera gosta da plati. Međutim, to nije urađeno", rekao je viši policajac za novine.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.