Lanac brze hrane 'Burger king' izazvao je uzbuđenje na Tajlandu svojom novom ponudom – hamburgerom bez mesa i sa zapanjujućom količinom sira!
Koliko sira u čizburgeru je previše? Stanovnici i gosti Tajlanda pohrlili su da probaju sendvič o kojem svi pričaju, to jest svi na društvenim mrežama. Najnovija gastronomska zvezda ne sadrži meso, a na siru se ne štedi. Naprotiv!
Lanac brze hrane "Burger king" izazvao je uzbuđenje na Tajlandu svojom novom ponudom – hamburger bez mesa i sa zapanjujućom količinom sira. Ove nedelje, restoran je predstavio proizvod pod nazivom "pravi čizburger", zemičku punjenu sa čak 20 listića sira.
Na jelovnicima se novi "čizburger" našao u nedelju, po sniženoj ceni od 109 tajlandskih bata (3,1 dolar). Nakon isteka perioda predstavljanja, cena će iznositi 380 bata (10,9 dolara). Novitet je odmah postao viralan na društvenim mrežama na Tajlandu, a mnogi korisnici TikToka su objavili snimke na kojima dele prve utiske o sendviču punom sira.
"Ovo nije šala. Ovo je stvarno", navodi se u objavi "Burger kinga" na društvenim mrežama, piše CNN.
U jednom "Burger kingu" u Bangkoku u utorak, čulo se da je menadžer smene rekao da moraju da prestanu da primaju porudžbine za dostavu kako bi mogli da imaju dovoljno "pravih čizburgera" za one koji budu došli u restoran.
"Ovo je suluda količina sira za jedan hamburger. Hrana je dobra kada su stvari u pravoj kombinaciji", rekla je jedna 25-godišnjakinja nakon što je probala "čizburger".
Najviše onih koji su pohrlili da probaju novi sendvič "Burger kinga" uradili su to jer su videli na društvenim mrežama da svi pričaju o "pravom čizburgeru", prenosi RTS.
Ovaj novitet je pravi primer kako franšize brze hrane širom sveta nastoje da privuku pažnju. Najčešće to rade uvođenjem nezamislivih ili privlačnih opcija menija za koje se nadaju da će se proširiti na društvenim medijima.
U Sjedinjenim Američkim Državama, "Burger king" udvostručio je "voper", prepoznatljivi goveđi hamburger na žaru koji se takođe pojavio na platformama. Restorani takođe kontinuirano prilagođavaju svoju ponudu lokalnim ukusima u različitim zemljama.
Na Tajlandu je sir posebno popularan među mladim potrošačima, a uobičajeno je da se ovaj mlečni proizvod dodaje svim vrstama jela. U ponudi "Burger kinga" u ovoj dalekoistočnoj zemlji takođe su i hamburgeri od lososa, očigledan znak sklonosti potrošača zdravoj alternativi za govedinu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.