Kompanija koja je napravila reklamu saopštila je da je reklama uperena ka mlađim gledaocima
Italijanska televizijska reklama koja prikazuje časne sestre kako jedu grickalice umesto oltarskog hleba, dok se pričešćuju, kritikovana je za bogohuljenje od ljutitih članova organizacije katoličkih gledalaca, preneo je Gardijan.
Reklama za Amika Čips, koji je popularan u Italiji, dešava se u manastiru i počinje tako što se časna sestra sprema da primi pričest. Glavna sestra shvata da je prostorija prazna, i puni je čipsom.
U pozadini ide Šubertova kompozicija Ave Marija, a monahinje se kreću prema oltaru i kada se prvoj daje pričešće od sveštenika, ona raširi oči i čuje se krckanje.
Reklama, koja se emituje na Mediasetu, najvećem komercijalnom emiteru u Italiji, i još nekim privatnim TV mrežama, završava se tako što glavna sestra pojede pakovanje čipsa.
Kompanija koja je napravila reklamu, Lorenco Marini grupa, saopštila je da je reklama uperena ka mlađim gledaocima i da u njoj ima "prepoznatljive britanske ironije", sa namerom da se "izrazi neodoljiv ukus Amika čipsa" na prenaglašen i provokativan način.
Međutim, udruženje katoličkih televizijskih gledalca Ajart, kaže da reklamu treba odmah zabraniti.
Predsednik udruženja Đovani Bađo optužio je kompaniju da se služi bogohuljenjem kako bi povećala prodaju.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.