Nije reč ni o kakvom marketinškom triku...
Proizvodi koje ljudi najviše kupuju i oni koji su skuplji najčešće se ređaju u nivou očiju na policama prodavnica, dok se oni jeftiniji često ređaju na dno. Slično je i sa oznakama i nalepnicama na samoj robi.
Mnogi kupci su primetili da su banane najčešće broj jedan na elektronskoj vagi u prodavnicama. Da li znate zašto je to tako?
Ovde nije reč ni o kakvom marketinškom triku, već je razlog isključivo tehničke prirode.
Banane su, naime, jedan od najviše traženih proizvoda uopšte. Zato, da bi se olakšao proces njihovog merenja na vagi, trgovci joj najčešće dodeljuju broj 1.
Za ostale artikle šifre se dodeljuju po principu - kako se pojavi novi proizvod, tako dobija prvu sledeću šifru.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.