Promene imaju za cilj da učine iskustvo gledanja vizuelno boljim
Foto: ProfimediaTehnološki gigant u vlasništvu kompanije Google je ove nedelje predstavio redizajnirani plejer za video, što znači da se način na koji gledamo sadržaje promenio. Kompanija opisuje ovo kao korak ka „izražajnijem i intuitivnijem iskustvu”.
To u praksi znači da su mnogi tasteri sada transparentniji. Promene imaju za cilj da učine iskustvo gledanja vizuelno boljim, tako što se manje sadržaja zaklanja.
Novi plejer ima zaobljeniji dizajn u odnosu na minimalistički izgled iz prošlosti. Tasteri su takođe veći, što može da izgleda napadno, iako ih transparentnost vizuelno ublažava.
Postoje i druge, manje promene, na svim verzijama platforme – za iOS, Android, web i TV. Na televizoru, na primer, detalji videa su sada u gornjem levom uglu. Funkcija dvostrukog tapkanja za pomeranje prozora postala je modernija i manje nametljiva. YouTube je takođe uveo novi vizuelni prikaz komentara, a tako da olakšava praćenje odgovora.
Sve u svemu, ovo nije ogromna promena kada je funkcionalnost u pitanju, ali će estetsku razliku primetiti svi – čim pokrenu sledeći YouTube video, piše PcPress.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







