Nije sve u plati: Čak 80 odsto mladih spremno je da da otkaz zbog toksične atmosfere na poslu

Oko 50 odsto generacije Z i milenijalaca je pod stresom na poslu

19.03.2024. 21:18
  • Podeli:
shutterstock_1575539137 umor, stres, posao, muškarac, muškarci-6527999a6a4cb.webp Foto: Shutterstock

Izgaranje, zdravstveno stanje povezano sa hroničnim stresom na poslu, sve je češće među zaposlenima.

U stvari, prema istraživanju koje je sproveo Mekinzi zdravstveni institut od 30.000 radnika u 30 zemalja, 22 odsto radnika širom sveta ima simptome izgaranja.

Glavni uzroci izgaranja su međuljudski sukobi, nedostatak jasnoće u vezi sa zadacima, odgovornostima i ciljevima, te pritisak u vezi sa vremenom i opterećenjem, prenosi Novi list.

Ovi faktori mogu dovesti do konfuzije, stresa i niske produktivnosti.

Oko 50 odsto generacije Z i milenijalaca je pod stresom na poslu

Demografski, čini se da su zaposleni u manjim kompanijama koji nemaju rukovodeće pozicije i mlađi radnici više izloženi riziku od sagorevanja.

Oko 50 odsto zaposlenih u generaciji Z i milenijalaca oseća stres na poslu većinu vremena, a oko 80 odsto bi bilo spremno da da otkaz zbog toksične kulture kompanije.

Pokazalo se da je pozitivno radno okruženje ključni faktor u poboljšanju dobrobiti zaposlenih.

Ovo okruženje im omogućava da se osećaju bolje i da budu inovativniji i efikasniji na poslu.

Pozitivna klima u kompaniji povezana je sa većom atraktivnošću i zadovoljstvom, kao i vrhunskim performansama.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()