Prihod Apple porastao na 85 milijardi dolara: Uprkos slabijoj prodaji u Kini

Najviše zaradili od prodaje ajfona

02.08.2024. 23:15
  • Podeli:
Apple_Epl_logo_zagrižena jabuka_Foto  Profimedia-649570d047843.webp Foto: Profimedia

Američka tehnološka korporacija Epl (Apple) objavila je da je njen prihod za period od aprila do juna, koji za firmu predstavlja treći fiskalni kvartal, porastao za pet odsto međugodišnje na 85,78 milijardi dolara uprkos slabijim rezulatima na ključnom kineskom tržištu.

Profit Epla za pomenuti kvartal iznosi 21,45 milijardi dolara, odnosno 1,4 dolara po akciji, prenosi CNBC.

Rezultati su prevazišli očekivanja analitičara agencije LSEG koji su prognozirali prihod od 84,53 milijarde dolara i zaradu po akciji od 1,35 dolara.

Kvartalni prihodi od prodaje ajfona su dostigli 39,3 milijarde dolara, što je takođe iznad očekivanja analitičara koji su prognozirali 38,81 milijardu dolara.

Prihod od Eplovih usluga iznosi 24,21 milijardu dolara, a prihod od ajpeda 7,16 milijardi dolara, dok bruto marža iznosi 46,3 odsto.

Epl očekuje sličan rast prihoda i u tekućem četvrtom fiskalnom kvartalu, rekao je šef finansija kompanije iz Kupertina Luka Maestri u razgovoru sa analitičarima.

Prihodi od prodaje u Kini su dostigli 14,7 milijardi dolara, što je ispod očekivanja analitičara Blumberga koji su predviđali 15,2 milijarde dolara, prenosi Tanjug.

U istom kvartalu prošle godine je Eplova prodaja u Kini dostigla 15,7 milijardi dolara, ali sada se Epl součava za oštrijom konkurencijom kineskih kompanija.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()