Na samom dnu našao se Krajsler
Zadovoljstvo kupaca automobila nastavlja da raste, pokazuje američka studija indeksa zadovoljstva J.D. Power 2024. Ove godine, ukupno zadovoljstvo kupaca iskustvom kupovine vozila iznosi 801 (na lestvici od 1000 bodova), u odnosu na 793 pre godinu dana.
Istraživanje je pokazalo i neke zanimljivosti. Iako je razlika između zadovoljstva kupaca vozila s motorom s unurašnjim sagorevanjem i električnih vozila (EV) sve manja, kupci EV-a i dalje su znatno manje zadovoljni.
Studija indeksa zadovoljstva za 2024. temelji se na odgovorima 34.596 kupaca koji su kupili novo vozilo od marta do maja 2024. Studija je sveobuhvatna analiza iskustva kupovine novog vozila i meri zadovoljstvo među kupcima.
Kupci ovih marki su najzadovoljnji:
Premium automobil: Porše (drugu godinu zaredom)
Premium SUV: Porše (drugu godinu zaredom)
Automobil za masovno tržište: Mini
SUV za masovno tržište: Buik
Pikap za masovno tržište: GMC (drugu godinu zaredom)
Porše je drugu godinu zaredom najbolji među premium markama, s rezultatom 851. Infiniti (840) je na drugom mestu, a Jaguar (838) na trećem. Mini zauzima najviše mesto među markama za šire tržište, s rezultatom od 829. Buik (827) je na drugom, a Subaru (825) na trećem mestu.
Ukupna ocena zadovoljstva uključuje uglavnom postupak kupovine, ali i iskustvo vožnje i vlasništva. CarBuzz navodi kako postoji nekoliko ključnih razloga zašto Porše nudi toliko zadovoljstvo. Prvo i najvažnije je nešto što se zove proces isporuke, kao poslednji korak u kupovinbi novog automobila. Prodajni savetnik proći će kroz sve važne aspekte vašeg novog vozila, od sistema multimedije, do svih drugih značajki koje dolaze s novim Poršeom.
Mini je zauzeo prvo mesto u kategoriji vozila za masovno tržište, a kao osnovni razlog zadovoljstva kupci navode transparentnost cena. Još jedan aspekt zadovoljstva pri kupovini Minija je da njihove salone navode kao zabavno mesto. Izložbeni prostori i celokupni ugođaj Mini salona ističu kao vrlo ugodan, prenosi N1Zagreb.
Kupci Subarua jedni su od najvernijih kupaca, pa je logično da marka daje prednost prodajnom iskustvu.
Naravno, postoji i druga strana lestvice. Genesis se tako pokazala kao najmanje zadovoljavajuća marka za kupovinu među premium proizvođačima, s rezultatom 781 od 1000. Kupci prijavljuju trgovce Genesisa kao vrlo obmanjujuće kada je reč o cenama.
Krajsler je rangiran kao marka koja nudi najmanje zadovoljava u kategoriji vozila za masovno tržište. Ovaj američki proizvođač osvojio je tek 768 bodova, najniže od svih proizvođača automobila na popisu J.D. Powera. Jedan od najvećih uzročnika je strogoća koju Krajsler navodno, koristi kada je reč o pregovorima i cenama vozila.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.