Netflix je pokrenuo verziju sa reklamama u novembru 2022. godine, a usput je i krenuo u borbu protiv deljenja lozinki.
Netflix je najavio nova poskupljenja u svom poslednjem pismu investitorima.
"Dok poboljšavamo Netflix, tražićemo povremeno od svojih korisnika da plaćaju malo više kako bi se ovaj napredak opravdao, što će zauzvrat doneti nove investicije i unapređenje naših usluga", rekli su iz kompanije.
Netflix je pokrenuo verziju sa reklamama u novembru 2022. godine, a usput je i krenuo u borbu protiv deljenja lozinki.
Ranije ovog meseca, saopštili su da imaju 23 miliona aktivnih korisnika u segmentu sa reklamama, što je prema prognozama stručnjaka između 12 i 15 miliona pretplatnika.
Inače, Netflix ima više od 260 miliona pretplatnika širom sveta, a cena za segment sa reklamama u SAD košta 6,99 dolara i nije povećavana od kada je uvedena.
U pismu investitorima, Netflix nije naveo koliko planira da poveća cene niti na koje regione se to odnosi, pa je pitanje da li će važiti i za Srbiju. U svakom slučaju, u svakom treuntku poskupljenje je moguće uvesti i za ovaj region, jednom kada krene, prenosi CNBC.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.