Potrebe za krvlju nikada nisu na godišnjem
Lidl Srbija i Crveni krst Srbije su, kroz sada već tradicionalnu zajedničku saradnju, koja je započela odmah nakon otvaranja prvih Lidl prodavnica u Srbiji, realizovali brojne projekte. Ove godine, kompanija je donirala 1.800.000 RSD svom partneru u cilju podrške dobrovoljnom davalaštvu i dodatno podržala brojne akcije dobrovoljnog davanja krvi u različitim gradovima u Srbiji tokom juna, jula i avgusta na parkinzima Lidl prodavnica. Takođe, zaposleni Lidla su i lično svoje srce uneli u ovu saradnju.
Aleksandra Mirić, ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija, dobrovoljno je dala krv u jednoj od akcija, u cilju pružanja podrške dobrovoljnom davalaštvu - doprinoseći obezbeđivanju stabilnih rezervi krvi u našoj zemlji tokom leta, kada su zalihe neretko male. Ova inicijativa ima za cilj i davanje dobrog primera, odnosno podsticanje javnosti na kolektivno uključivanje u društveno odgovorne akcije.
"Ljudska solidarnost i humanost mogu igrati ključnu ulogu u borbi za nečiji život, zato je važno da se podsetimo ovih vrednosti i pružimo svoj doprinos", poručila je Aleksandra.
Akcije dobrovoljnog davalaštva krvi koje kompanija podržava, sprovode se na parkinzima Lidl prodavnica, u mobilnim centrima – transfuziomobilima Instituta za transfuziju krvi Srbije i Zavoda za transfuziju krvi Vojvodine. Do sada je u akcijama sakupljeno ukupno 155 jedinica krvi i to u Senti, Pančevu, Zrenjaninu, Vrbasu, Valjevu, Sremskoj Mitrovici i na nekoliko lokacija u Beogradu. Tokom avgusta, transfuziomobil će biti još u Kikindi, Bačkoj Palanci, Vrbasu i Beogradu.
Podsećamo, dobrovoljno davanje krvi je, osim toga, moguće tokom cele godine na mnogobrojnim lokacijama širom zemlje, a aktuelni termini akcija su dostupni na: www.redcross.org.rs. Krv mogu dati svi građani koji su zdravi i imaju između 18 i 65 godina, a tako će njihova dobra volja i želja da pomognu imati značajan uticaj na živote onih kojima je krv neophodna.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata "Top Employer Serbia“ i "Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao "Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija "Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje "Najbolje u Srbiji“ proglašen za "Miljenika potrošača“.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.