Uspeh nije povezan sa godinama: Koliko su bili stari najpoznatiji biznismeni kada su pokrenuli svoje firme

Najmlađi biznismen među najuspešnijima je Mark Zakerberg, koji je Fejsbuk osnovao sa 19 godina

11.03.2024. 14:02
  • Podeli:
Instagram fejsbuk tviter pixabay-6543b2085a32d.webp Foto: Pixabay

Preduzetnici započinju svoje biznise u širokom rasponu godina, pokazujući da ideja efikasnog pokretanja poslovanja nije isključivo područje bilo koje određene životne faze.

Osnivanje kompanija od pojedinaca kao što su Mark Zakerberg sa 19 godina i Sema Voltona sa 44 godine pokazuje istinu da godine nisu faktor u potencijalu za inovacije i stvaranje uspešnih preduzeća.

Ove različite godine osnivača odražavaju širok spektar mogućnosti za inovacije, tvrdeći da se težnja za stvaranjem i uspehom može materijalizovati u bilo kom trenutku u životu, bez obzira na mladalačku snagu ili mudrost iskustva.

Kada govorimo o najmlađim sjetski poznatim biznismenima, na listi prednjači Mark Zakerberg, osnivač Facebooka, koji je u to vreme imao 19 godina. 

Osnivač Applea Stiv Džobs imao je 21 godinu kad je pokrenuo tu kompaniju dok je Gordon Bouker sa Starbucksom krenuo sa 29 godina.

Ilon Mask je SpaceX osnovao kad je imao 30 godina, baš koliko je imao i Džef Bezos kad je osnovao Amazon. Osnivač Netflixa Rid Hastings je imao 36 godina kad je pokrenuo kompaniju, Erik Juan 41 kad je pokrenuo Zoom i konačno Sem Volton je bio tri godine stariji kad je pokrenuo lanac trgovačkih centara Walmart.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()