Ruska kompanija Yandex predstavila je novu neuronsku mrežu koje može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa.
Programeri ističu da novi proizvod na bazi veštačke inteligencije (AI) može da pomogne u stvaranju virtuelnih operatera u kol centrima ili glasovnih asistenata, prenosi Komersant.
Yandexova neuronska mreža može da prepozna nepristojan jezik, negativan ton i neformalne izjave, pol govornika i njegove fraze u dijalogu, a u budućnosti će umeti da prepozna i nesigurnost i sarkazam u glasu.
Neuronska mreža će brzo reagovati na hitne konfliktne situacije sa klijentima pošto ume da analizira emocije direktno tokom razovora.
Veštačka inteligencija će, na primer, poslati automatski izveštaj menadžmentu ako zaključi da je ljudski operater grub prema klijentu.
Ona će analizirati razgovore da bi se saznalo koja tema ili formulacije operatera izazivaju negativne emocije kod klijenta.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.