Vlasnik brenda Guči prijavio pad operativnog profita

Kako se navodi, prihod grupacije na čijem je čelu Fransoa-Anri Pino je u prvoj polovini godine pao za 11 odsto međugodišnje na devet milijardi evra

25.07.2024. 23:02
  • Podeli:
Guči-65fb11df76c93.webp Foto: AP Photo/Luca Bruno

Grupacija Kering, vlasnik luksuznih brendova kao što su Guči, Iv Sen Loran ili Balensiaga, objavila je da je njen operativni profit u prvih šest meseci 2024. pao za 42 odsto međugodišnje na 1,6 milijardi evra.

Kako se navodi, prihod grupacije na čijem je čelu Fransoa-Anri Pino je u prvoj polovini godine pao za 11 odsto međugodišnje na devet milijardi evra, prenosi Figaro.

Grupacija je upozorila da očekuje nastavak poteškoća i u drugoj polovini 2024, pošto smatra da će njen operativni profit u drugoj polovini 2024. pasti za približno 30 odsto na međugodišnjem nivou.

"U izazovnom tržišnom okruženju, koje sve više vrši pritisak na naše prihode i profite, vredno radimo da bismo stvorili uslove za povratak rastu", saopštio je izvršni direktor Keringa.

Akcije Keringa na Pariskoj berzi su nakon objave rezultata pale za 4,5 odsto.

Proizvođači luksuzne robe kao što su LVMH, Barberi ili Hugo Bos su takođe nedavno prijavili slabije rezulate nego što se očekivalo, dobrim delom zbog manje potražnje u Kini.

Svi pijemo sve manje šampanjca dok svet postaje sve strašnije mesto, prokomentario je tom prilikom analitičar Blumberga.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()