Posebno je privlačna poznatim osobama
Godine 1966. Erewhon je prvi put otvorio vrata kao jedna od prvih prodavnica zdrave hrane u Americi.
Iako je brzo postao popularan, prava transformacija dogodila se 2011. godine, kada ga je preduzetnik Toni Antoci kupio i pretvorio u luksuzni supermarket, posebno privlačan slavnim osobama, piše Indeks.
Tokom godina Erewhon se proširio i sada ima 10 prodavnica širom Los Anđelesa, uključujući prestižne lokacije poput Ferfaksa, Venis biča i Kalabasasa. Danas je poznat kao jedan od najskupljih supermarketa u Americi, a prema Forbsu, kupovina u Erewhonu može biti čak 50 do 100 dolara skuplja u poređenju s običnim supermarketima.
Erewhon je u poslednjih nekoliko godina postao vrlo popularan među obožavateljima zdrave hrane, a velik deo te popularnosti duguje slavnim osobama poput Kortni Kardašijan, Bele Hadid i Hejli Biber, piše Tapas Magazine. One su Erewhon izabrale za svoje omiljeno mesto za kupovinu, čime su supermarketu dale status lifestyle simbola, a ne samo obične trgovine. Taj trend su prepoznale i druge zvezde.
Njihova pića, posebno smutiji, zauzimaju visoko mesto u industriji kao izrazito traženi proizvodi, posebno ona povezana sa slavnim osobama. Na primer, Strawberry Glaze Skin smoothie Hejli Biber, lansiran 2022. godine po ceni od oko 20 dolara, postao je izuzetno popularan i izazvao velik interes. U prvom mesecu prodato je 36.000 komada.
Iako je Erewhon prvo postao omiljeno mesto slavnih osoba, zahvaljujući njihovom uticaju postao je prava senzacija i na društvenim mrežama, posebno na TikToku, gde videi iz prodavnice i oni u kojima korisnici dele šta su kupili prikupljaju milionske preglede.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.