Koji automobili se najmanje kvare?

Starija vozila postaju sve važnija za sigurnost na putevima

16.11.2023. 19:59
  • Podeli:
Polovnjaci_polovni autombili_Foto UNA-63d16a85c8ba1.webp Foto: UNA

Nemačka stručna organizacija "TUV" svake godine sprovede više od deset miliona tehničkih pregleda, i sve to objedini u svoj izveštaj.

U izveštaju za ovu godinu, saznajemo da je prosečna starost voznog parka dostigla novi maksimum u Nemačkoj, pa tako iznosi 10 godina. 

Kao rezultat toga, starija vozila postaju sve važnija za sigurnost na putevima. U uračunavanju procenta kvarova uzeta je u obzir i pređena kilometraža.

Kada se pogledaju vozila koja su stara tri i pet godina, ali i ukupno, pobednik je VW Golf Sportsvan.

U pitanju je automobil koji se proizvodio do kraja 2020. godine, i koji ima najmanju stopu grešaka i kvarova (do tri godine star model ima 2% grešaka, a model star do pet godina ima 4,3% grešaka u proseku).

Slede VW T-Roc i T-Cross kod vozila starih do pet godina, a kod onih vozila koja su stara do sedam godina, dominira Mazda CX-3 (6,5% grešaka).

Prema statističkoj proceni svih glavnih pregleda od jula 2022. do juna 2023. godine, svakome Mercedes B-klase nakon devet godina postiže najbolji rezultat (10,5%), a od malih automobila posebno se ističe Honda Jazz, koja se do sedam godina starosti kvari u 8,4% slučajeva.

Na dnu je jedan model prestigao pretposlednju Daciju Logan - u pitanju je Tesla Model 3 koji već nakon trogodišnje eksploatacije ima 14,7% grešaka, dok sa kasnijim godištima ne briljiraju BMW X5, Seat Alhambra, Dacia Dokker i Renault Twingo.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()