Kupci su uglavnom osobe u dvadesetim godinama
Japanska kompanija "Fudžifilm" se pre nekoliko godina distancirala od proizvodnje foto-aparata i posvetila se medicini. Međutim, njihovi digitalni fotoaparati s retro dizajnom X100 napravili su veliki uspjeh zahvaljujući društvenoj mreži TikTok.
"Fudžifilm" se sada bori da zadovolji potražnju za spomenutim proizvodom koji košta 1.599 dolara. Kupci su uglavnom osobe u dvadesetim godinama, korisnici TikTok-a, kojima se foto-aparat dopada zbog izgleda i vrhunskih performansi.
Fotoaparat je toliko tražen da je "Fudžifilmov" odjel za foto-aparate prošle godine doprinio s 37 posto od ukupnog profita kompanije dok je 2022. doprinio s 27 posto.
Nakon što je kompanija prošle godine rasprodala sve fotoaparate, povećala je proizvodnju u Kini. Menadžer "Fudžifilma" Yujiro Igaraši nije želio objaviti detalje o povećanju proizvodnje, odnosno prodaje. Naglasio je da je potražnja premašila njihove procjene.
Kompanija je osnovana pre 90 godina i godinama se takmičila s tržišnim liderom "Kodakom", kojeg je 2002. i prestigla u prodaji. No, taj uspeh je kratko trajao jer industrija digitalnih fotoaparata kratko postojala jer su digitalni fotoaparati postali standardna oprema mobilnih telefona.
Kako bi opstao, "Fudžifilm" (Fujifilm) je iskoristio stručnost u hemikalijama za proizvodnju filmova za foto-aparate kako bi se prebacio na zdravstvo. Isto su uradili i "Canon" i "Olympus". No, "Fudžifilm" nije u potpunosti odustao od foto-aparata. U odelu za proizvodnju foto-aparata je ukinuo 5.000 radnih mesta i većinu proizvodnje je premestio u Kinu.
"Fudžifilm" je tokom pandemije koronavirusa udvostručio aktivnosti u proizvodnji antivirusnih pilula i vakcina, ali su ga foto-aparati vratili u centar pažnje.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.