Danas od 15 sati, u saobraćaju će biti ukupno 27,6 kilometara Moravskog koridora
Deonica Moravskog koridora od Makrešana do Koševa, u dužini od 10,9 kilometara, biće danas puštena u saobraćaj.
Podseća se da je deo Moravskog koridora između Pojata i Makrešana dužine 16,7 kilometara otvoren u aprilu, tako da će danas od 15 sati u saobraćaju biti ukupno 27,6 kilometara Moravskog koridora.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Goran Vesić, ranije je rekao da će Kruševac tako biti priključen na mrežu brzih saobraćajnica i auto-puteva. On je naveo za Tanjug da su postavljene naplatne rampe i da se do 1. januara 2024. godine korišćenje ovog dela auto-puta neće naplaćivati.
"Sada se od Beograda do Pojata plaća 720 dinara za putnički automobil. Od 1. januara od Beograda do Koševa će se plaćati 840 dinara, a od Beograda do Kruševca (Zapad) će se plaćati 810 dinara", rekao je Vesić.
Takođe, od Beograda do Ćićevca naplaćivaće se 740 dinara, dok će cena putarine od Beograda do Kruševca (Istok) iznositi 800 dinara.
Istakao je i da je veoma zadovoljan izvođačima i da je zahvalan svima koji rade na Moravskom koridoru, jer su otklonili još jedan zadatak da na Kruševac do kraja ove godine bude priključen auto-put.
"Njih sledeće godine čekaju dva teška zadatka. Završetak autoputa od Preljine do Adrana, to je na drugoj strani autoputa. To znači da će i Kraljevo biti priključeno do kraja sledeće godine na autoput kao drugi veliki grad na Moravskom koridoru", rekao je on.
Vesić očekuje da do kraja sledeće godine i Vrnjačka banja, Trstenik i Kraljevo budu priključeni na mrežu auto-puteva.
"Do 2025. godine ostaje deo od Vrnjačke banje do Adrana i tada će kompletan Moravski koridor, čija je dužina 112 km, gde žive oko 500.000 ljudi, biti povezan, što znači vezu između dva naša autoputa, Miloš Veliki odnosno bivše petlje Preljina i autoputa Beograd-Niš", zaključuje.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.