Obeležen period uspešnih poslovnih rezultata, inspiracije i zajedništva kao stabilnih temelja za nove poduhvate u budućnosti
Povodom velikog jubileja, dve decenije uspešnog poslovanja u Srbiji, kompanija dm drogerie markt organizovala je jedinstveni događaj u okviru kog je okupila više od 1000 zvanica iz naše zemlje, Austrije i regiona. Ističući važnost međusobne podrške, pod krilaticom 20 godina zajedno jedni za druge, ovaj drogerijski lanac obeležio je period uspešnih poslovnih rezultata, inspiracije i zajedništva kao stabilnih temelja za nove poduhvate u budućnosti.
Prepoznatljive kampanje, aktivno delanje na polju društvene odgovornosti i poslovni uspesi kompanije dm proizilaze iz pažljivog osluškivanja tržišta, pravovremenog prilagođavanja promenama, neiscrpne motivacije i poverenja vernih kupaca kojima dm predstavlja mnogo više od omiljenog brenda. Kao nezaobilazno mesto kupovine i relaksacije, drogerijski lanac dm u svim segmentima primenjuje svoju prepoznatljivu filozofiju Čovek u centru poslovanja, koja je ostala nepromenjena od osnivanja prve dm drogerije u Evropi davnih sedamdesetih godina prošlog veka. Iz Uprave dm Srbija istakli su da takva briga o ljudima ostaje vodeći imperativ poslovanja i u budućnosti.
„Neizmerno smo ponosni na to što smo tokom ovih neverovatnih 20 godina stekli i opravdali poverenje miliona kupaca širom Srbije i što su naše drogerije postale sinonim za kvalitet, raznovrsnost i pristupačnost. Svi mi u dm-u smo posebno zahvalni našim zaposlenima, saradnicima i kupcima na podršci i ljubavi prema brendu koji smo zajedničkim snagama gradili decenijama i sada krunisali ovim događajem za pamćenje“, poručili su iz Uprave kompanije dm drogerie markt.
Događaj je počeo uzbudljivom pričom o 20 godina koje su protekle u znaku velikih uspeha i značajnih projekata dm-a. Kompanija svake godine niže i rekordne rezultate, te je tokom 2022/2023. ostvarila promet od 29,3 milijarde dinara, zabeležila rekorde donacije zajednici u vrednosti od preko 50 miliona dinara, a zaposlenima obezbedila standardnih 14 plata i dodatno, jubilarnu novčanu nagradu. Kada je reč o istaknutim projektima, samo neki od njih su poznata kampanja Zasadi drvo koja se realizuje u saradnji sa kompanijom WMG i institucionalnim partnerima, poduhvati poput uvođenja cenovnog koncepta UVEK POVOLJNO, kao i lansiranja online shop-a, aplikacije Moj dm i novih pogodnosti u okviru nje.
Gosti su imali priliku da uživaju u raznovrsnim gastro zalogajima, naprave kreativne fotografije u okviru foto-kornera, a sjajnoj atmosferi doprineli su nastupi plesne grupe Una Saga Serbica i talentovanog pevača Igora Simića, te je proslava potrajala do večernjih sati kako i dolikuje jubilarnom povodu.
Sa ciljem da zajedno sa svojim zaposlenima, partnerima, medijima proslavi 20. rođendan na kome će se svi dobro provesti, uživati i zabaviti i koji će se još dugo prepričavati, kompanija dm je još jednom pokazala i da je trendseter na tržištu kada je u pitanju organizacija korporativnih događaja.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.