Građani Srbije ostali bez novca: Svi koji su koristili aplikaciju za pomoć na putu u problemu i bez dinara

Ne postoji nijedna institucija koja može da naloži firmi da vrati novac

Autor: Milijana Mićunović
03.04.2024. 13:09
  • Podeli:

Našoj redakciji javio se određeni broj građana sa istim problemom. Naime, aplikacija "Vozzi" koja pruža pomoć na putu, bankrotirala je. I to ne bi bio toliki problem da mnogi korisnici nisu uplatili godišnju članarinu od po nekoliko hiljada dinara. 

Postoji li mogućnost, čak i u ovim okolnostima, da oni dobiju povrat novca, i koji su dalji koraci?

"Osloni se na 'Vozzi' i putuj slobodno. Mi smo prva potpuno digitalizovana pomoć na putu, a ti si naš prioritet". Tako bar piše na sajtu ove kompanije koja nudi mnoge pogodne pakete za vozače.

"Paket iznosi 5.500 dinara. To je paket Evropa, konkretno za ovu aplikaciju. On ima nekih desetak stavki. Omogućen prevoz do najbližeg hotela, plaćen smeštaj do dva dana, hotel do tri zvezdice, šlepanje do najbližeg servisa...", kaže nam jedan od korisnika aplikacije "Vozzi" Jovan Raletić

Tvrde korisnici, ova kompanija je na tržištu nudila najbolje uslove. A onda, baš u momentu kada je pomoć zatrebala, ona je i zakazala.

"Dogodilo mi se da je motor stao. Ja naravno nisam mehaničar, nemam pojma o čemu se radi. Odmah sam ih nazvao i ja sam dobio automatsku poruku kako aplikacija nije više u mogućnosti da radi," objašnjava Raletić.

Foto: UNA

Vrlo brzo i mejl u kojem piše da je "kompanija suspendovala svoje usluge zbog nemogućnosti pružanja iste".

"Aplikacija Vozzi, odnosno, kompanija 'KOV Technology' koja stoji iza nje, firma je od pre nekoliko dana u blokadi. U ovom trenutku je blokada od milion i po dinara. S obzirom na to da je takva situacija, da nema pomeranja, građani koji su uplatili usluge preko aplikacije, najverovatnije će ostati bez svog novca," objašnjava za UNU Dejan Gavrilović iz Udruženja Efektiva". 

Iako je većina građana ostala bez nekoliko hiljada dinara, koliko iznosi godišnja članarina, postoje i oni kojima kompanija duguje novac za štetu koju su pretrpeli na putu.

"Mi smo pre 15 dana, kada smo saznali da aplikacija prestaje sa radom, kontaktirali vlasnika i saznali da postoje dve opcije. Jedna je da strani partner revitalizuje firmu, a drugi je da firma ode u stečaj i da se građani naplate iz stečajne mase," ističe Gavrilović. 

Kako tvrde iz Efektive, obe opcije su neizvesne i trenutno je čekanje jedino rešenje. Ne postoji nijedna institucija koja može da naloži firmi da vrati novac. Postoji mogućnost i tužbe, ali vrlo je verovatno da građani neće moći da iz nje i naplate novac.


 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()